Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գրաֆիկական ինֆորմացիայի ներմուծման և արտածման սարքեր | 8-րդ դասարան |
2. | Գրաֆիկական ինֆորմացիայի ներմուծման և արտածման այլ սարքեր | Տեսություն |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Մոնիտոր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված մոնիտորների հետ |
2. | Մոնիտորի աշխատանքի ռեժիմները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված մոնիտորի աշխատանքի ռեժիմների հետ |
3. | Մոնիտորների տեսակները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված մոնիտորների տեսակների հետ |
4. | Դյույմի հասկացությունը: Սքաներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված դյույմի հասկացության և սքանեորի հետ |
5. | Մոնիտորի անկյունագծի երկարության չափման միավորը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ թե որն է մոնիտորի անկյունագծի երկարության չափման միավորը |
6. | Պատկերը կազմվում է փիքսելներից: Պլոտեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված պատկերի փիքսելների և պլոտերի հետ |
7. | Փիքսել: Մոնիտորի անկյունագծի երկարության չափման միավորը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված փիքսելների հետ |
8. | Տեքստային ռեժիմում էկրանի բաժանումը առանձին մասերի | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստային ռեժիմում էկրանի առանձին մասերի բաժանման հետ |
9. | էկրանին արտածվող պատկերի որակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված էկրանին արտածվող պատկերի որակի հետ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք: Թեմա՝ Գրաֆիկական ինֆորմացիայի ներմուծման և արտածման սարքեր | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված գրաֆիկական ինֆորմացիայի ներմուծման և արտածման սարքերի հետ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք: Թեմա՝ Գրաֆիկական ինֆորմացիայի ներմուծման և արտածման սարքեր | 00:10:00 | միջին | 18Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված գրաֆիկական ինֆորմացիայի ներմուծման և արտածման սարքերի հետ |
2. | Ստուգողական աշխատանք: Թեմա՝ Գրաֆիկական ինֆորմացիայի ներմուծման և արտածման սարքեր | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված գրաֆիկական ինֆորմացիայի ներմուծման և արտածման սարքերի հետ |