
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Նոր ցուցադրման ստեղծումը | Ներկայացվում է նոր ցուցադրում ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը, պատրաստի շաբլոններից օգտվելու հնարավորությունը, ինչպես նաև նոր ստեղծվող ցուցադրման անվանումը |
2. | Ստեղծված ցուցադրման պահպանումն ու բացումը | Ներկայացվում է ստեղծված ցուցադրումը համակարգչի կրիչներից որևէ մեկի վրա պահպանելու, ինչպես նաև արդեն պահպանված ցուցադրումը բացելու քայլերի հաջորդականությունը, այդ գործողություններն իրականացնելու համար կիրառվող ստեղների համախումբը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ (Նոր ցուցադրման ստեղծումը) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է նոր ցուցադրման ստեղծման քայլերի իմացությունը |
2. | Նոր ստեղծվող ցուցադրման անվանումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է նոր ցուցադրում ստեղծելիս ավտոմատ կերպով տրվող անվանման կազմության իմացությունը |
3. | Ինչպե՞ս ստեղծել նոր ցուցադրում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է նոր ցուցադրում ստեղծելու քայլերի իմացությունը: Բաց թողնված բառերի համար պետք է աշակերտը ընտրի առաջարկվող տարբերակներից որևէ մեկը |
4. | Պատրաստի շաբլոններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է New Presentation պատուհանի տարրերի իմացությունը |
5. | Պնդումներ (Ստեղծված ցուցադրման պահպանումն ու բացումը) | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է նոր ցուցադրման ստեղծման քայլերի իմացությունը |
6. | Ցուցադրման ստեղծումը, պահպանումը և բացումը ստեղնաշարի միջոցով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է ցուցադրում ստեղծելու, պահպանելու և բացելու կարողությունները ստեղնաշարի ստեղների միջոցով |
7. | Ցուցադրման պահպանումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է ցուցադրման պահպանման քայլերի իմացությունը |
8. | Ինչպե՞ս բացել պահպանված ցուցադրումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է պահպանված ցուցադրման բացման քայլերի իմացությունը |
9. | Ի՞նչ է պատկերված նկարում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում են ցուցադրումը պահպանելու քայլերը գործնականորեն կիրառելու կարողությունները |
10. | Ի՞նչ գործողություն է կատարվում ցուցադրման հետ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում են ցուցադրումը բացելու քայլերը գործնականորեն կիրառելու կարողությունները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 8Մ. | Նոր ցուցադրում ստեղծելու, պատրաստի շաբլոններից օգտվելու, ստեղծված ցուցադրումը համակարգչի կրիչներից որևէ մեկի վրա պահպանելու, ինչպես նաև արդեն պահպանված ցուցադրումը բացելու քայլերի հաջորդականությունը, այդ գործողություններն իրականացնելու համար կիրառվող ստեղների համախումբը: Նոր ստեղծվող ցուցադրման անվանումը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Նոր ցուցադրում ստեղծելու, պատրաստի շաբլոններից օգտվելու, ստեղծված ցուցադրումը համակարգչի կրիչներից որևէ մեկի վրա պահպանելու, ինչպես նաև արդեն պահպանված ցուցադրումը բացելու քայլերի հաջորդականությունը, այդ գործողություններն իրականացնելու համար կիրառվող ստեղների համախումբը: Նոր ստեղծվող ցուցադրման անվանումը |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 23Մ. | Նոր ցուցադրում ստեղծելու, պատրաստի շաբլոններից օգտվելու, ստեղծված ցուցադրումը համակարգչի կրիչներից որևէ մեկի վրա պահպանելու, ինչպես նաև արդեն պահպանված ցուցադրումը բացելու քայլերի հաջորդականությունը, այդ գործողություններն իրականացնելու համար կիրառվող ստեղների համախումբը: Նոր ստեղծվող ցուցադրման անվանումը |