Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Սլայդների կառուցվածքը | Ներկայացվում է ցուցադրման սլայդների կառուցվածքը՝ ձևավորման, մակետի և բովանդակության շերտերը, սլայդի պատրաստի մակետներից օգտվելու քայլերի հաջորդականությունը |
2. | Աշխատանք սլայդների հետ | Ներկայացվում է ցուցադրությունում նոր սլայդ ավելացնելու, սլայդը պատճենելու, տեղափոխելու, հեռացնելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ (Սլայդի կառուցվածքը) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է սլայդի կառուցվածքի և պատրաստի մակետներից օգտվելու կարողությունների իմացությունը |
2. | Ո՞ր տարբերակն է ճիշտ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է սյալդի կառուցվածքի, նրա շերտերի իմացությունը |
3. | Պնդումներ (Սլայդի տեղափոխում և պատճենում) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է սլայդների հետ կատարվող գործողությունների իմացությունը |
4. | Սլայդի պատրաստի մակետի օրինակ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Նկարում պատկերված է պատրաստի սլայդի մակետ: Ստուգվում է նրանում առկա տիրույթների և օբյեկտների իմացությունը |
5. | Նոր սլայդի ստեղծումը և սլայդի հեռացումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում են նոր սլայդի ստեղծելու և սլայդը հեռացնելու քայլերի իմացությունը |
6. | Ի՞նչ է պատկերված | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Աշակերտը պետք է ճանաչի, թե ո՞ր կոճակը կամ կոճակների խումբն է պատկերված, և ինչի՞ համար են դրանք նախատեսված |
7. | Քանի՞ սլայդ կհեռացվի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում են սլայդները հեռացնելու գործնական քայլերի իմացությունը |
8. | Ո՞ր սլայդները կպատճենվեն կամ կտեղափոխվեն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում են սլայդները պատճենելու և տեղափոխելու գործնական քայլերի իմացությունը |
9. | Ո՞ր բառերն են բաց թողնված (սլայդների պատճենումը և տեղափոխումը) | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում են սլայդները պատճենելու և տեղափոխելու քայլերի իմացությունը |
10. | Ինչպե՞ս է կոճակի անվանումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է ճանաչի, թե ո՞ր կոճակը կամ կոճակների խումբն է պատկերված, և ո՞ր ներդիրում է այն տեղադրված |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 6Մ. | Ցուցադրման սլայդների կառուցվածքը՝ ձևավորման, մակետի և բովանդակության շերտերը, սլայդի պատրաստի մակետները, նոր սլայդի ավելացումը, սլայդի պատճենումը, տեղափոխումը, հեռացումը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Ցուցադրման սլայդների կառուցվածքը՝ ձևավորման, մակետի և բովանդակության շերտերը, սլայդի պատրաստի մակետները, նոր սլայդի ավելացումը, սլայդի պատճենումը, տեղափոխումը, հեռացումը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Ցուցադրման սլայդների կառուցվածքը՝ ձևավորման, մակետի և բովանդակության շերտերը, սլայդի պատրաստի մակետները, նոր սլայդի ավելացումը, սլայդի պատճենումը, տեղափոխումը, հեռացումը: |