Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ինֆորմացիա փոխանցելու նպատակով նախկինում կիրառված միջոցները Ներկայացվում է ինֆորմացիա փոխանցելու նպատակով նախկինում կիրառված միջոցներն ու մեթոդները
2. Ինֆորմացիայի կոդավորումը Սահմանվում է կոդը և կոդավորման գործընթացը, ներկայացվում է համակարգչում ինֆորմացիան ներկայացնելու ձևը՝ երկուական համակարգը

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Պնդումներ ինֆորմացիայի փոխանցման վերաբերյալ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ձևակերպվում է պնդում, աշակերտը պետք է նշի, պնդումը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ: Պնդումները վերաբերվում են ինֆորմացիայի փոխանցման հնագույն և ժամանակակից միջոցներին
2. Ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցները 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 2Մ. Ներկայացվում են տարբեր ժամանակների ինֆորմացիայի փոխանցման համար կիրառված միջոցներ: Աշակերտը պետք է ընտրի այն պատասխանը, որը կլրացնի տվյալ միջոցին վերաբերող միտքը
3. Տեղադրիր համապատասխանությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Ստուգվում է ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցների և ինֆորմացիան կոդավորելու տեսակների իմացությունը: Աշակերտը պետք է տրված իրավիճակի համար ընտրի ճիշտ համապատասխանությունը
4. Ինֆորմացիայի փոխանցում և կոդավորում 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Ստուգվում է ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցների իմացությունը, ինչպես նաև ինֆորմացիայի կոդավորման տեսակների իմացությունը
5. Հայոց այբուբենի տառերի թվային արժեքը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա հայկական այբուբենի տառերը համապատասխանեցնի նրանց թվային արժեքներին և հակառակը
6. Ասույթը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Ձևակերպվում է պնդում, աշակերտը պետք է նշի, պնդումը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ: Պնդումները վերաբերում են ինֆորմացիայի փոխանցման հնագույն և ժամանակակից միջոցներին, ինչպես նաև ինֆորմացիայի կոդավորման եղանակներին
7. Ո՞ր բառն է կոդավորված դրոշակների այբուբենով 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Աշակերտը պետք է ապակոդավորի (վերծանի) դրոշակների այբուբենի միջոցով կոդավորված բառը
8. Կեսարի գաղտնագրման այբուբենը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Աշակերտը, օգտվելով Կեսարի գաղտնագրման այբուբենից, պետք է կոդավորի տրված բառը
9. Հնում ինֆորմացիայի փոխանցման ինչպիսի՞ միջոցներ են եղել 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 6Մ. Ներկայացվում են տարբեր ժամանակների ինֆորմացիայի փոխանցման համար կիրառված միջոցներ: Աշակերտը պետք է գրի այն բաց թողնված բառը կամ բառերը, որոնք կլրացնեն տվյալ միջոցին վերաբերող միտքը
10. Ո՞րն է բաց թողնված բառը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Ստուգվում է ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցների, ինչպես նաև ինֆորմացիայի կոդավորման եղանակների իմացությունը: Աշակերտը պետք է լրացնի բաց թողնված բառը
11. Փոխանցվող ինֆորմացիայի կոդը 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է իմանա, թե ի՞նչ է կոդը և ինֆորմացիայի կոդավորումը: Նախադասությունն ավարտուն դարձնելու համար աշակերտը պետք է տեղադրի համապատասխան բառերը
12. Տառերի կոդավորումը երկնիշ թվերով 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա նկարագրված մեթոդով հայկական այբուբենի տառերը համապատասխանեցնել նրանց թվային արժեքներին
13. Դրոշակների այբուբենը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Աշակերտը պետք է վերծանի դրոշակների այբուբենի միջոցով կոդավորված բառը
14. Կեսարի գաղտնագրման այբուբենով կոդավորված ինֆորմացիայի ապակոդավորում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա, օգտվելով Կեսարի գաղտնագրման այբուբենից, ապակոդավորի տրված ինֆորմացիան

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք թեմայի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 10Մ. Ինֆորմացիան ներկայացնելու նախկին և ժամանակակից մեթոդները, կոդավորում, ապակոդավորում: Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի ներկայացումը. երկուական համակարգ

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 17Մ. Ինֆորմացիան ներկայացնելու նախկին և ժամանակակից մեթոդները, կոդավորում, ապակոդավորում: Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի ներկայացումը. երկուական համակարգ
2. Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 30Մ. Ինֆորմացիան ներկայացնելու նախկին և ժամանակակից մեթոդները, կոդավորում, ապակոդավորում: Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի ներկայացումը. երկուական համակարգ