Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կատարված գործողությունների վերանայում | 6-րդ դասրան |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կատարված վերջին գործողությունըչեղյալ դարձնելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
2. | Կատարված գործողությունների վերականգնելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
3. | Կատարված գործողությունների անտեսում և վերականգնում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
4. | Կատարված գործողությունների վերանայում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
5. | Կատարված գործողությունների անտեսում և վերականգնում ստեղնաշարի օգնությամբ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
6. | Ստեղնաշարային համակցություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
7. | Տեքստի հետ աշխատանքը ստեղնաշարի օգնությամբ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
8. | Կատարված գործողությունների վերանայում օրինակի հիման վրա | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
9. | Word-ում կատարված գործողությունների վերանայում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք: Թեմա՝ Կատարված գործողությունների անտեսում և վերականգնում | 00:10:00 | հեշտ | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք: Թեմա՝ Ստեղաշարային համակցություններ | 00:10:00 | միջին | 8Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք: Թեմա՝ Տեքստի հետ աշխատանքը ստեղնաշարի օգնությամբ | 00:20:00 | բարդ | 8Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կատարված գործողությունների վերանայման հետ: |