Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվականը որպես խոսքի մաս | Թվականը որպես խոսքի մաս |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվականի տարբերակում այլ խոսքի մասերից | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Թվականի տարբերակում թվի իմաստ արտահայտող այլ բառերից |
2. | Թվականի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Թվականի տարբերակում թվի իմաստ արտահայտող այլ բառերից |
3. | Տառակապակցությունների արտահայտում թվերով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Գրել տառակապակցության թվային արժեքը |
4. | Թվերի արտահայտում տառերով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Գրել թվերի տառային արտահայտությունը |
5. | Թվականի գրության սխալի հայտնաբերում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Գտնել սխալով գրված թվականը |
6. | Գոյականաբար գործածված թվականի ճանաչում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Գտնել նախադասության մեջ գոյականաբար գործածված թվականը |
7. | Գոյականաբար գործածված թվականների ճանաչում, առման որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Զանազանել որոշչային և գոյականական գործածություն ունեցող թվականները, որոշել գոյականաբար գործածված թվականի առումը |
8. | Գոյականաբար գործածված թվականների ճանաչում, հոլովի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Որոշել գոյականաբար գործածված թվականի հոլովը |
9. | Թվականի գրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Տրված թվականները գրել տառերով: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Թվականի ճանաչում» ենթաթեմայից | 00:10:00 | միջին | 3Մ. | Թվականի ճանաչում |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Թվականի ճանաչում» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 5Մ. | Թվականի ճանաչում |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվականի ճանաչում» ենթաթեմայից | 00:15:00 | միջին | 8Մ. | Թվականի ճանաչում |