Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ենթակայական դերբայ | Գաղափար ենթակայական դերբայի մասին |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ենթակայական դերբայի ձևաբանական հատկանիշները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ենթակայական դերբայի գոյականական հատկանիշները |
2. | Կազմել ենթակայականը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ենթակայական դերբայի կազմությունը |
3. | Ենթակայական դերբայի ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ենթակայական դերբայի տարբերակում այլ դերբայներից |
4. | Ենթակայական դերբայների ճանաչում բառաշարքում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ենթակայական դերբայների տարբերակում |
5. | Ենթակայականի կազմում և վերջավորության որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2.6Մ. | Ենթակայական դերբայի վերջավորությունները |
6. | Ենթակայական դերբայի ճանաչում նախադասության մեջ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Ենթակայական դերբայը նախադասության մեջ |
7. | Ենթակայական դերբայի հոլովումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 4Մ. | Ենթակայական դերբայի ձևաբանական հատկանիշները |
8. | Ենթակայական դերբայի պաշտոնը. ենթակա | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 3Մ. | Ենթակայական դերբայի պաշտոնը նախադասության մեջ |
9. | Ենթակայական դերբայի պաշտոնը.ստորոգյալի մաս | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Ենթակայական դերբայը որպես ստորոգյալի մաս |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ենթակայական դերբայ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 15.6Մ. | Ենթակայական դերբայ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ենթակայական դերբայ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 8.8Մ. | Ենթակայական դերբայ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ենթակայական դերբայ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 14.8Մ. | Ենթակայական դերբայ |