Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Իմաստուն խորհուրդներ: Ամենամեծ նվերը: Սերմնացանի և որոմի առակները | Ներկայացվում են Հիսուսի իմաստուն խորհուրդները, ինչպես նաև Նրա կողմից ներկայացված սերմնացանի և որոմների առակների բովանդակությունն ու մեկնությունները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Փշերի և պարարտ հողի սերմերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Իմանալ Սերմնացանի առակում նկարագրվող փշերի և պարարտ հողի մեջ ընկած սերմերի մասին: |
2. | Հիսուս՝ ուսուցիչ և վարդապետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանակ ընտրել ճիշտ և սխալ պատասխանները՝ ըստ առաջադրանքի |
3. | Հիսուսի իմաստնությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տարբերակել ճիշտ և սխալ պնդումները |
4. | Ճանապարհին և ապառաժին ընկած սերմերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Իմանալ Սերմնացանի առակը, մասնավորապես, թե ի՞նչկատարվեց ճանապարհի եզրին ընկած սերմերի հետ |
5. | Որոմի առակի մեկնաբանում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Իմանալ Որոմների առակի մեկնաբանությունը և կարողանալ ընտրել ճիշտ տարբերակները |
6. | Հիսուս խոսում է | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Իմանալ Հիսուսի՝ առակներով խոսելու պայմաններն ու պատճառները |
7. | Որոմների առակից պնդումներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Իմանալ Որոմների առակի բովանդակությունը և տարբերել ճիշտ ու սխալ պնդումները |
8. | Որոմների առակի բովանդակությունը և մեկնությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Իմանալ Որոմների առակի բովանդակությունն ու մեկնաբանությունը և կարողանալ վերականգնել նախադասությունների ամբողջությունը |
9. | Սերմնացանի առակի մեկնաբանում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Իմանալ Սերմանցանի առակի մեկնությունը |
10. | Սերմնացանի առակի բովանդակությունն ու մեկնությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Իմանալ առակում ներկայացված իրողությունների մեկնաբանությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Իմաստուն խորհուրդներ: Ամենամեծ նվերը: Սերմնացանի և որոմի առակները | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ «Իմաստուն խորհուրդներ: Ամենամեծ նվերը: Սերմնացանի և որոմի առակները» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Իմաստուն խորհուրդներ: Ամենամեծ նվերը: Սերմնացանի և որոմի առակները | 00:15:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ «Իմաստուն խորհուրդներ: Ամենամեծ նվերը: Սերմնացանի և որոմի առակները» թեմայից |
2. | Իմաստուն խորհուրդներ: Ամենամեծ նվերը: Սերմնացանի և որոմի առակները | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ «Իմաստուն խորհուրդներ: Ամենամեծ նվերը: Սերմնացանի և որոմի առակները» թեմայից |