
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | y=f(x+l)+m ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցումը | y=f(x+l)+m ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցումը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կոորդինատային օժանդակ համակարգ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կոորդինատային օժանդակ համակարգի սկզբնակետը |
2. | Տեղաշարժերի ուղղությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել տեղաշարժերի ուղղությունները |
3. | Տեղաշարժերի ուղղությունների ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել տեղաշարժերի ուղղությունները |
4. | Ֆունկցիայի բանաձևը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի բանաձևը |
5. | Պարաբոլի հավասարումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գրել պարաբոլի հավասարումը |
6. | Ֆունկցիայի արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի արժեքը |
7. | y=(x+a)²+b տեսքի պարաբոլի կառուցում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է կառուցեկ y=(x+a)²+b տեսքի պարաբոլը |
8. | Լրիվ քառակուսի անջատելու մեթոդը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Լրիվ քառակուսի անջատելու մեթոդը |
9. | Ֆունկցիաների արժեքների գումարը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է հաշվել ֆունկցիաների արժեքների գումարը |
10. | Գրաֆիկների հատման կետերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է գտնել գրաֆիկների հատման կետերի աբսցիսները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք y=f(x+l)+m ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցումը թեմայից | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | Առաջադրանքներ y=f(x+l)+m ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք y=f(x+l)+m ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցումը թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ y=f(x+l)+m ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք y=f(x+l)+m ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցումը թեմայից | 00:25:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ y=f(x+l)+m ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |