Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քառակուսային անհավասարում | Քառակուսային անհավասարման լուծումը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լուծումների նկարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել լուծումների նկարը |
2. | Անհավասարման լուծումը տրված գրաֆիկի հիման վրա | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհավասարման լուծումը տրված գրաֆիկի հիման վրա |
3. | Անհավասարման լուծումը առանց գրաֆիկի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Անհավասարման լուծումը առանց գրաֆիկի |
4. | Թերի քառակուսային անհավասարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լուծել թերի քառակուսային անհավասարումը |
5. | Քառակուսային անհավասարման լուծումների բազմությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է ընտրել քառակուսային անհավասարման լուծումների բազմությունը (b=0) |
6. | Քառակուսային անհավասարման լուծումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Քառակուսային անհավասարման լուծումը (D<0) |
7. | Քառակուսային անհավասարման լուծում, D>0 | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Քառակուսային անհավասարման լուծումը, D>0 |
8. | Պետք է լուծել քառակուսային անհավասարումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է լուծել քառակուսային անհավասարումը (D=0) |
9. | Քառակուսային անհավասարում (արտադրյալl) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է ընտրել լուծումների բազմությունը |
10. | Ֆունկցիայի որոշման տիրույթը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 5Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի որոշման տիրույթը |
11. | Արմատ կոտորակից | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 6Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի որոշման տիրույթը |
12. | Եռանդամի դրական կամ բացասական արժեքները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Պետք է գտնել եռանդամի դրական կամ բացասական արժեքների բազմությունը |
13. | Ամենամեծ/ամենափոքր լուծումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել ամենամեծ/ամենափոքր լուծումը |
14. | Եռանդամի ոչ դրական/բացասական արժեքները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Պետք է գտնել եռանդամի ոչ դրական/բացասական արժեքների բազմությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Քառակուսային անհավասարումների լուծումը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 8Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային անհավասարումների լուծման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Քառակուսային անհավասարումների լուծումը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային անհավասարումների լուծման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Քառակուսային անհավասարումների լուծումը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 22Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային անհավասարումների լուծման վերաբերյալ |