Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Միանդամի գաղափարը | Միանդամի սահմանումը, կատարյալ տեքը, աստիճանը |
2. | Բազմանդամի գաղափարը, մեկ փոփոխականով բազմանդամ | Բազմանդամի սահմանումը, կատարյալ տեսքը, աստիճանը, գործակիցները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բազմանդամի տեսակի որոշելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է որոշել բազմանդամի անվանումը (միանդամ, երկանդամ, եռանդամ) |
2. | Բազմանդամի ավագ անդամը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 4Մ. | Պետք է գտնել բազմանդամի ավագ անդամը |
3. | Քանի՞ փոփոխականից է կախված բազմանդամը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ փոփոխականից է կախված բազմանդամը |
4. | Մեկ փոփոխականի բազմանդամի աստիճանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է ընտրել մեկ փոփոխականի բազմանդամի աստիճանը |
5. | Տեսական հարցեր բազմանդամների վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տեսական հարցեր բազմանդամների վերաբերյալ |
6. | Բազմանդամի տեսակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Բազմանդամի տեսակի որոշումը (միանդամ, երկանդամ, եռանդամ) |
7. | Անդամների գործակիցները և աստիճանները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել բազմանդամի անդամների գործակիցներն ու աստիճանները |
8. | Բազմանդամի աստիճանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել տրված բազմանդամի աստիճանը |
9. | Մեկ փոփոխականով բազմանդամի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել մեկ փոփոխականի բազմանդամը |
10. | Բազմանդամի ավագ անդամի գործակիցը, ազատ անդամը և աստիճանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 0.8Մ. | Պետք է գտնել բազմանդամի ավագ անդամի գործակիցը, ազատ անդամը և աստիճանը |
11. | Մեկ փոփոխականով բազմանդամի արժեքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել մեկ փոփոխականով բազմանդամի արժեքը |
12. | Բազմանդամի կատարյալ տեսքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բազմանդամը պետք է գրել կատարյալ տեսքով |
13. | Բազմանդամի արժեքների նշանը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել այն բազմանդամը, որի արժեքները միշտ դրական են կամ բացասական |
14. | Բազմանդամի տարրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 12Մ. | Պետք է գտնել բազմանդամի ավագ անդամի գործակիցը, ազատ անդամը և կարգը |
15. | Նման անդամների միացում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բազմանդամի նման անդամների միացում |
16. | Բազմանդամի արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել բազմանդամի թվայի արժեքը |
17. | Բազմանդամի աստիճանն ու ազատ անդամը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ամենամեծ աստիճանը կամ ազատ անդամ ունեցող բազմանդամը |
18. | Մեկ փոփոխականով բազմանդամի կատարյալ տեսքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել մեկ փոփոխականի բազմանդամի կատարյալ տեսքը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Մեկ փոփոխականով բազմանդամի գաղափարը» թեմայից | 00:07:00 | հեշտ | 9Մ. | Առաջադրանքներ մեկ փոփոխականով բազմանդամների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Մեկ փոփոխականով բազմանդամի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 28Մ. | Առաջադրանքներ մեկ փոփոխականով բազմանդամների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Մեկ փոփոխականով բազմանդամի գաղափարը» թեմայից | 00:21:00 | միջին | 19.8Մ. | Առաջադրանքներ մեկ փոփոխականով բազմանդամների վերաբերյալ |