Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բեզուի թեորեմը | Բեզուի թեորեմը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բաժանման մնացորդը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Բեզուի թեորեմի միջոցով պետք է գտնել մնացորդը |
2. | Ճիշտ պնդումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
3. | Բազմանդամի արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Բեզուի թեորեմի միջոցով պետք է գտնել բազմանդամի արժեքը տրված կետում |
4. | Արդյո՞ք բազմանդամը անմնացորդ բաժանվում է երկանդամի վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Բեզուի թեորեմի միջոցով պետք է պարզել, թե արդյո՞ք բազմանդամը անմնացորդ բաժանվում է երկանդամի վրա |
5. | Մնացորդի արժեքը (a=0) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել մնացորդի արժեքը |
6. | Մնացորդի արժեքը (a=1) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է գտնել մնացորդի արժեքը |
7. | Երկանդամի գոյութունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք կա երկանդամ, որի վրա տրված բազմանդամը բաժանելիս ստացվում է պահանջվող մնացորդը |
8. | Մնացորդի արժեքը (a=0; a=1) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել մնացորդի արժեքները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բեզուի թեորեմը» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 7Մ. | Առաջադրանքներ Բեզուի թեորեմի կիրառման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բեզուի թեորեմը» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 8Մ. | Առաջադրանքներ Բեզուի թեորեմի կիրառման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բեզուի թեորեմը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 8Մ. | Առաջադրանքներ Բեզուի թեորեմի կիրառման վերաբերյալ |