Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվաբանական քառակուսի արմատ | Թվաբանական քառակուսի արմատ, սահմանումը, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քառակուսի արմատ ամբողջ թվից | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել ամբողջ թվից քառակուսի արմատը |
2. | Քառակուսի արմատ տասնորդական կոտորակից | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տասնորդական կոտորակից քառակուսի արմատի հաշվումը |
3. | Քառակուսի արմատ մեծ քանակությամբ զրոներով թվից | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Մեծ քանակությամբ զրոներով թվից քառակուսի արմատի հաշվումը |
4. | Իռացիոնալ թվի եզրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Հաշվվում է իռացիոնալ թվի արժեքը |
5. | Պակասորդով մոտավոր արժեք | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Արմատի մոտավոր հաշվարկը պակասորդդով: |
6. | Իռացիոնալ թիվ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել թվի իռացիոնալ լինելը |
7. | Արմատով կրկնակի անհավասարում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Արմատով կրկնակի անհավասարման տեղի ունենալը |
8. | Թվերի համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Համեմատվում են տրված թվերը, որոնցից մեկը իռացիոնալ է |
9. | Արմատների համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել արմատները |
10. | Ռացիոնալ թվից արմատ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 1.5Մ. | Հաշվվում են արմատներ ռացիոնալ թվերից |
11. | Ուղղանկյուն եռանկյուն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է հաշվել ուղղանկյուն եռանկյան ներքնաձիգը |
12. | Տարբերության գնահատում (արմատ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Գնահատվում է արմատ պարունակող արտահայտություն |
13. | Արմատի արժեքի սահմանները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել արմատի արժեքի սահմանները |
14. | Իռացիոնալ թվերի արտադրյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պարզել, թե ի՞նչ թիվ է տրված իռացիոնալ թվերի արտադրյալը |
15. | Գործողություններ իռացիոնալ թվերի հետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է բերել համապատասխան օրինակներ |
16. | Իռացիոնալ թվերի գումար | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել իռացիոնալ թվերի գումարը |
17. | Գումարի գնահատում (արմատ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Գնահատել գումարի արժեքը |
18. | Քառակուսու կողմը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել քառակուսու կողմը, եթե տրված է մակերեսը |
19. | Բացասական արմատի արժեքի սահմանները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել բացասական արմատի արժեքի սահմանները |
20. | Արմատների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Կատարվում է արմատների համեմատում: |
21. | Արտահայտության արժեքի հաշվում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Արտահայտության արժեքի հաշվում |
22. | Քառակուսի արմատի սահմանումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Քառակուսի արմատի սահմանման միջոցով լուծվում է հավասարումը |
23. | Հավասարումը լուծելու համար պետք է արմատ հանել | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Հավասարումը լուծելու համար պետք է արմատ հանել |
24. | Արտահայտության արժեքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
25. | Շրջանի մակերեսը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է հաշվել շրջանի մակերեսը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Քառակուսային արմատի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 7Մ. | Առաջադրանքներ թվաբանական արմատի սահմանման և արմատներ պարունակող արտահայտությունների արժեքների հաշվման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Քառակուսային արմատի գաղափարը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 10.5Մ. | Առաջադրանքներ թվաբանական արմատի սահմանման և արմատներ պարունակող արտահայտությունների արժեքների հաշվման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Քառակուսային արմատի գաղափարը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ թվաբանական արմատի սահմանման և արմատներ պարունակող արտահայտությունների արժեքների հաշվման վերաբերյալ |