
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվային միջակայքեր թվային ուղղի վրա | Թվային միջակայքերի նշանակումը թվային ուղղի վրա |
2. | Բաց և փակ միջակայքեր թվային առանցքի վրա | Սահմանվում են բաց և փակ միջակայքերը թվային առանցքի վրա |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Միջակայքին պատկանող թվերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել տրված միջակայքին պատկանող թվերը |
2. | Միջակայքին պատկանող թվեր (դրական) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ըտրել տրված միջակայքին պատկանող դրական թվերը |
3. | Թվի պատկանելը միջակայքին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել տրված միջակայքին պատկանող թվերը |
4. | Թվային միջակայք | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել պնդման տեղի ունենալը |
5. | Միջակայքի պատկերումը թվային առանցքի վրա | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ նկարը |
6. | Հատվածին պատկանող թվերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել տրված հատվածին պատկանող թվերը |
7. | Միջակայքին չպատկանող թվերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել տրված միջակայքին չպատկանող թվերը |
8. | Տրված բազմության ենթաբազմությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բազմության համար ընտրել պայմանին բավարարող բազմությունները |
9. | Միջակայքին պատկանող թվեր (բացասական) | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել տրված միջակայքին պատկանող բացասական թվերը |
10. | Պնդում պատկանելիության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել պնդման տեղի ունենալը |
11. | Բազմություն և ենթաբազմություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել տրված բազմության ենթաբազմությունը |
12. | Հատվածի միջնակետը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել տրված հատվածի կենտրոնը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Միջակայքեր թվային ուղղի վրա» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 7Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ թվային առանցքի վրա միջակայքերի, դրանց տարրերի և ենթաբազմությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Միջակայքեր թվային ուղղի վրա» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 7Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ թվային առանցքի վրա միջակայքերի, դրանց տարրերի և ենթաբազմությունների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Միջակայքեր թվային ուղղի վրա» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 18Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ թվային առանցքի վրա միջակայքերի, դրանց տարրերի և ենթաբազմությունների վերաբերյալ |