
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Իրական թվի մոդուլը | Տրվում է իրական թվի մոդուլի սահմանումը, բերվում է երկրաչափական մեկնաբանություն |
2. | Իրական թվերի համեմատումը | Նկարագրվում է իրարական թվերի համեմատման ալգորիթմը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Մոդուլի հաշվումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված թվի մոդուլի հաշվումը |
2. | Հավասարում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Լուծվում է հավասարում |
3. | Թվերի համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված են դրական թվեր |
4. | Տարբեր նշանի թվերի համեմատումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված են տարբեր նշանի թվեր |
5. | Ստուգել պնդումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ստուգել պնդման տեղի ունենալը |
6. | Կետերը առանցքի վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կետերի դասավորությունը թվային առանցքի վրա |
7. | Թվերը կոորդինատային առանցքի վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է թվերը տեղադրել կոորդինատային առանցքի վրա |
8. | Թվերը դասավորվում են աճման կարգով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Թվերը պետք է դասավորել աճման կարգով |
9. | Կոտորակների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տրված են սովորական և տասնորդական կոտորակներ |
10. | Պարզեցնել արտահայտությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզեցնել մոդուլ պարունակող արտահայտությունը |
11. | Կետերը թվային առանցքի վրա | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Տրված են իրական թվեր կոորդինատային առանցքի վրա: |
12. | Կետեր թվային առանցքի վրա | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պարզել կետերի դիրքը թվային առանցքի վրա |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Իրական թվերի համեմատումը, թվի մոդուլը» թեմայից | 15:57:00 | հեշտ | 9Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ իրական թվերի համեմատման վերաբերյալ, թվերի անվերջ տասնորդական կոտորակների տեսքով ներկայացման հիման վրա |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Իրական թվերի համեմատումը, թվի մոդուլը» թեմայից | 20:20:00 | միջին | 12Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ իրական թվերի համեմատման վերաբերյալ, թվերի անվերջ տասնորդական կոտորակների տեսքով ներկայացման հիման վրա |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Իրական թվերի համեմատումը, թվի մոդուլը» թեմայից | 23:30:00 | միջին | 22Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ իրական թվերի համեմատման վերաբերյալ, թվերի անվերջ տասնորդական կոտորակների տեսքով ներկայացման հիման վրա |