Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քառակուսի արմատի ֆունկցիան, նրա գրաֆիկն ու հատկությունները | Քառակուսի արմատի ֆունկցիան, նրա գրագիկն ու հատկությունները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Աղյուսակի լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Պետք է լրացնել աղյուսակը: |
2. | Գրաֆիկի կառուցում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է կառուցել գրաֆիկը և պատասխանել հարցերին: |
3. | Գրաֆիկի գտնվելու քառորդները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր քառորդներում է գտնվում ֆունկցիայի գրաֆիկը: |
4. | Կետի պատկանելը գրաֆիկին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առանց կառուսման պետք է պարզել կետի պատկանելը գրաֆիկին: |
5. | Ֆունկցիայի արժեքը, փոփոխականը հայտարարում է | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել ֆունկցիայի արժեքը: |
6. | Պարամետրի որոշումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել պարամետրի արժեքը, որի դեպքում ֆունկցիայի գրաֆիկն անցնում է տրված կետով: |
7. | Ֆունկցիայի արժեքի հաշվում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է հաշվել ֆունկցիայի արժեքը, եթե հայտնի է արգումենտի արժեքը: |
8. | Կետի պատկանելը քառակուսի արմատի ֆունկցիայի գրաֆիկին | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել կետի պատկանելը ֆունկցիայի գրաֆիկին: |
9. | Կետի պատկանելը գրաֆիկին, կոտորակներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Կետի պատկանելը գրաֆիկին, կոտորակներ: |
10. | Արժեքների հաշվում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է հաշվել անկախ և կախյալ փոփոխականների արժեքները: |
11. | Կետի պատկանելը կամ ոչ քառակուսի արմատի գրաֆիկին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Կետի պատկանելը կամ ոչ քառակուսի արմատի գրաֆիկին |
12. | Ֆունկցիայի արժեքի հաշվում, արմատը հայտարարում է | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է հաշվել ֆունկցիայի արժեքը: |
13. | Ֆունկցիայի հատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Պետք է օգտագործել ֆունկցիայի հատկությունները: |
14. | Իռացիոնալ հավասարման լուծում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է լուծել իռացիոնալ հավասարումը: |
15. | Երկու բանաձևեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է հաշվել երկու բանաձևերով տրված ֆունկցիայի արժեքը: |
16. | Հավասարման լուծում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է գրաֆիկորեն լուծել հավասարումը: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Քառակուսի արմատի ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 9Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսի արմատի ֆունկցիայի, նրա գրաֆիկի և հատկությունների վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Քառակուսի արմատի ֆունկցիան և նրա գրագիկը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 12.5Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսի արմատի ֆունկցիայի, նրա գրաֆիկի և հատկությունների վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Քառակուսի արմատի ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսի արմատի ֆունկցիայի, նրա գրաֆիկի և հատկությունների վերաբերյալ: |