Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվային և հանրահաշվական արտահայտություններ | Ներկայացված են թվային և հանրահաշվական արտահայտությունների, արտահայտության մեջ եղած փոփոխականների (տառերի), թվային և հանրահաշվական արտահայտությունների արժեքների և փոփոխականների թույլատրելի արժեքների գաղափարները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվերի գումարի և տարբերության հաշվումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հաշվարկվում է նույն և տարբեր նշանի թվերի գումարն ու տարբերությունը |
2. | Կարդա արտահայտությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է կարդալ արտահայտությունը և գտնել դրա արժեքը |
3. | Թվային արտահայտության արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Արտահայտության բոլոր գործողությունները հերթով կատարելով հաշվվում է թվային արտահայտության արժեքը: Գործողությունները կատարվում են խառը թվերի հետ |
4. | Հաշվարկ ռացիոնալ եղանակով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքում պետք է գտնել հաշվարկի առավել ռացիոնալ եղանակը |
5. | Հանրահաշվական արտահայտության արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Հաշվարկվում է հանրահաշվական արտահայտության արժեքը դրանում եղած փոփոխականների որոշակի արժեքների դեպքում |
6. | Փոփոխականի թույլատրելի արժեքների որոշումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Որոշվում են փոփոխականի այն արժեքները, որոնց դեպքում արտահայտությունն իմաստ ունի |
7. | Արդյո՞ք արտահայտությունն իմաստ ունի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքում որոշվում է, թե արդյոք արտահայտությունն իմաստ ունի, եթե ունի, ապա գտնվում է դրա արժեքը |
8. | Արտահայտության մեջ տեղադրել փակագծերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Արտահայտության մեջ պետք է տեղադրել փակագծերն այնպես, որ այն լինի ամենափոքրը կամ ամենամեծը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Թվաբանական և հանրահաշվական արտահայտություններ» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 6Մ. | Առաջարկվում է պարզել տարբեր նշանների թվերի գումարն ու տարբերությունը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Թվաբանական և հանրահաշվական արտահայտություններ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 18Մ. | Առաջադրանքներում առաջարկվում է պարզել արտահայտությունների արժեքները |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվաբանական և հանրահաշվական արտահայտություններ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 18Մ. | Պահանջվում է պարզել արտահայտության արժեքը |