Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Տեքստային խնդիրներ | Տեքստային խնդիրների լուծում մեկ անհայտով հավասարում կազմելու և լուծելու միջոցով, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Շարժման խնդիր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պահանջվում է գտնել ճանապարհը և արագությունը ճանապարհի մի մասում, եթե հայտնի է ամբողջ ճանապարհը և արագությունների տարբերությունը |
2. | Շարժման խնդիր, գետի հոսանք | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Մոտորանավակի արագությունը կանգնած ջրում, եթե հայտնի է հոսանքի արագությունը և ժամանակը |
3. | Շարժման խնդիր, երկու նավակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Իրար ընդառաջ շարժվող նավակների սեփական արագությունների որոշումը, եթե հայտնի է ճանապարհը և հանդիպման ժամանակը |
4. | Նույն ուղղությամբ շարժման խնդիր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Որոշվում է ժամանակը մինչև հանդիպումը, եթե հայտնի են նրանց արագությունները և հեռավորությունը նրանց միջև |
5. | Շարժման խնդիր, հոսանքի արագություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Հոսանքի արագության որոշումը, եթե հայտնի է անցած ճանապարհների տարբերությունը |
6. | Դարակներում գրքերի քանակի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Լուծման ընթացքում կազմվում է խնդրի մաթեմատիկական մոդելը, լուծելով ստացված հավասարումը ստացվում են գրքերի քանակները դարակներում |
7. | Երեք հաջորդական զույգ թվեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Գտնվում են երեք հաջորդական զույգ թվեր, որոնց գումարը հայտնի է |
8. | Երեք հաջորդական կենտ թվեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Գտնվում են երեք հաջորդական կենտ թվեր, որոնց գումարը հայտնի է |
9. | Հոր և որդու բռնած ձկների քանակները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Որոշվում է հոր և որդու բռնած ձկների քանակները, եթե հայտնի է տարբերությունը և ձկների ընդհանուր թիվը |
10. | Աշակերտը գնում է տետրեր և գրիչներ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Որոշվում է տետրերի և գրիչների գները, եթե հայտնի է տարբերությունը և ընդհանուր գումարը |
11. | Գնել են տանձ և խնձոր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Որոշվում է տանձի և խնձորի մեկ կիլոգրամների գները, եթե հայտնի է ընդհանուր գումարը և գների տարբերությունը |
12. | Դպրոցներում սովորող աշակերտների թվերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Լուծման ընթացքում կազմվում է հավասարում, որը լուծելով ստացվում են երեք դպրոցներում սովորող աշակերտների թվերը |
13. | Կարդացած էջերի քանակի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Լուծման ընթացքում կազմվում է հավասարումը, որը լուծելով ստացվում է պահանջվող պատասխանը |
14. | Էջերի քանակի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Լուծման ընթացքում կազմվում է մաթեմատիկական մոդել՝ համեմատելով հին և նոր մեքենաների արդյունավետությունը: Հավասարումը լուծելով ստացվում է պահանջվող պատասխանը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Տեքստային խնդիրներ» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 22Մ. | Առաջարկվում է լուծել տեքստային խնդիրներ, որոնք բերվում են առաջին աստիճանի գծային հավասարման լուծմանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Տեքստային խնդիրներ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 30Մ. | Առաջարկվում է լուծել տեքստային խնդիրներ, որոնք բերվում են առաջին աստիճանի գծային հավասարման լուծմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Տեքստային խնդիրներ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 40Մ. | Առաջարկվում է լուծել տեքստային խնդիրներ, որոնք բերվում են առաջին աստիճանի գծային հավասարման լուծմանը |