
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություն | Սահմանվում են ուղիղ և հակադարձ համեմատական մեծությունները, բերվում են օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ուղիղ համեմատական մեծություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ուղիղ համեմատական մեծությունների որոշումը |
2. | Կախվածությունը թվերի միջև, դրական թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կախյալ թվերի աղյուսակի լրացում, դրական թվեր |
3. | Կախվածություն թվերի միջև, բացասական թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կախյալ թվերի աղյուսակի լրացում, բացասական թվեր |
4. | Կախվածությունը թվերի միջև, ամբողջի մասը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կախյալ թվերի աղյուսակի լրացում, ամբողջի մաս |
5. | Ուղիղ համեմատական և ոչ համեմատական մեծություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տրված կախվածությունը ուղիղ համեմատական է |
6. | Կախվածությունը մեծությունների միջև | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե տրված կախվածությունը ուղիղ համեմատական է, հակադարձ համեմատական է, կամ համեմատական չէ |
7. | Ուղիղ և հակադարձ համեմատական մեծություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե որ կախվածություններն են ուղիղ/հակադարձ համեմատական |
8. | Ուղիղ համեմատական մեծություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Խնդրի ընտրություն, որում մեծություններն ուղիղ համեմատական են |
9. | Համեմատականություն, աղյուսակ (տասնորդական կոտորակներ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել համեմատականության բնույթը, գրել բանաձևը, լրացնել աղյուսակը |
10. | Հակադարձ համեմատականություն, աղյուսակ (ամբողջ թվեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել համեմատականության բնույթը, գրել բանաձևը, լրացնել աղյուսակը |
11. | Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե կախվածությունը ուղիղ թե հակադարձ համեմատական է |
12. | Ուղիղ համեմատական մեծություններ, աղյուսակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ուղիղ համեմատական մեծություններ, աղյուսակ |
13. | Ուղիղ համեմատական մեծություններ, աղյուսակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ուղիղ համեմատական մեծություններ, աղյուսակ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություն» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 6Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ ուղիղ և հակադարձ համեմատության վերաբերյալ: Պահանջվում է լրացնել աղյուսակներ և խնդիրներում պարզել համեմատականության բնույթը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություն» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 8Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ ուղիղ և հակադարձ համեմատության վերաբերյալ: Պահանջվում է լրացնել աղյուսակներ և խնդիրներում պարզել համեմատականության բնույթը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություն» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 11Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ ուղիղ և հակադարձ համեմատության վերաբերյալ: Պահանջվում է լրացնել աղյուսակներ և խնդիրներում պարզել համեմատականության բնույթը |