
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մարմինների փոխազդեցությունը | Փոխազդեցության երևույթի նկարագրությունը տարբեր իրավիճակներում |
2. | Մարմնի զանգվածը | Զանգվածի գաղափար: Փոխազդեցության ժամանակ փոխազդող մարմինների զանգված-արագություն մեծությունների հարաբերակցությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Զանգվածն արտահայտել տոննաներով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Զանգվածն արտահայտել տոննաներով, նշված միավորներով |
2. | Հաշվել զանգվածը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Մեկ թղթի զանգվածի հաշվարկ |
3. | Գրամներն արտահայտել զանգվածի այլ միավորներով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Գրամներն արտահայտել զանգվածի այլ միավորներով՝ կգ, ց, մգ |
4. | Մարմնի զանգվածի և արագության միջև եղած կապը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պահանջվում է որոշել, թե ինչպիսին պետք է լինեն մարմինների զանգվածները, որպեսզի դրանց արագությունները լինեն հավասար կամ տարբերվեն |
5. | Ե՞րբ է ավելի հարմար նստել նավակի մեջ | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Մարմինների փոխազդեցության, զանգվածի և արագության միջև կապի վերաբերյալ եզրահանգումներ կատարելուց հետո, ընտրում ենք ճիշտ պատասխանը |
6. | Որոշել սայլակների արագությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Համեմատելով փոխազդեցությունից հետո սայլակների անցած ճանապարհները, որոշում ենք, թե դրանցից որի արագությունն է մեծ |
7. | Հավասարակշռել կշեռքի նժարները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պահանջվում է հավասարակշռել կշեռքի նժարները, դրանց վրա դնելով կշաքարերի որոշակի քանակություն |
8. | Արտահայտել կիլոգրամները զանգվածի այլ միավորներով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Արտահայտել կիլոգրամները զանգվածի այլ միավորներով |
9. | Տղան և նավակը (խնդիր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված է նավակի արագոթւյունը: Որոշել տղայի արագությունը |
10. | Որոշել, թե ո՞ր մարմինն է ավելի իներտ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Համեմատելով մարմինների արագությունները փոխազդեցոթւյունից հետո, կատարվում է եզրահանգում, թե որ մարմինն է ավելի իներտ |
11. | Մարմնի արագության որոշումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Պահանջվում է որոշել զենքի հետհարվածի արագությունը |
12. | Սայլակների բախում (խնդիր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Տրված է փոխազդող սայլակների արագությունների փոփոխության չափը: Որոշել զանգվածը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Զանգված: չափման միավորներ | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Շարժման արագության փոփոխություն, պատճառները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Շարժման փոփոխություն, դրա պատճառները | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Մարմնի զանգվածի և արագության փոփոխության կապը |
2. | Մարմինների փոխազդԵցոթյուն: Նյութի ամփոփում | 00:20:00 | միջին | 20Մ. | Նյութի ամփոփում |