
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Վեկտորի վերածումն՝ ըստ տարագիծ վեկտորների զույգի | Վեկտորի վերածումը ըստ տարագիծ վեկտորների զույգի |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Համագիծ վեկտորներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել համագիծ վեկտորների զույգը |
2. | Երկու վեկտորներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել վեկտորների տեսակները |
3. | Վեկտորի վերածումն՝ ըստ տրված զույգի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք վեկտորը վերածվում է ըստ տրված զույգի |
4. | Երկու վեկտորների հավասարություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել անհայտները |
5. | Համագիծ/տարագիծ վեկտորներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել համագիծ/տարագիծ վեկտորների զույգը |
6. | Պնդման ձևակերպումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ավարտել պնդման ձևակերպումը |
7. | Վեկտորային հավասարություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել անհայտ գործակիցները |
8. | Վերածված վեկտորի կոորդինատները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել վերածված վեկտորի կոորդինատները |
9. | Վեկտորի վերածումն`ըստ վեկտորների տրված զույգի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Վեկտորի վերածումն՝ ըստ վեկտորների տրված զույգի |
10. | Վեկտորի վերածումն՝ ըստ տրված վեկտորների | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Վեկտորի վերածումն՝ ըստ տրված վեկտորների |
11. | Երեք կետեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Վեկտորի վերածումը տրված վեկտորներով |
12. | Համուղղված և հակուղղված վեկտորների կոորդինատները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է ընտրել համուղղված և հակուղղված վեկտորները |
13. | Վեկտորնեի վերածումը սեղանի մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է վեկտորները վերածել՝ ըստ տրվածների |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Վեկտորի վերածումն՝ ըստ երկու տարագիծ վեկտորների» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 9Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների վերածման վերաբերյալ՝ ըստ տարագիծ վեկտորների |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Վեկտորի վերածումը՝ ըստ երկու տարագիծ վեկտորների» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների վերածման վերաբերյալ՝ ըստ տարագիծ վեկտորների |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Վեկտորի վերածումն՝ ըստ երկու տարագիծ վեկտորների» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 23Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների վերածման վերաբերյալ՝ ըստ տարագիծ վեկտորների |