Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Վեկտորի բազմապատկումը թվով | Վեկտորի բազմապատկումը թվով |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վեկտորի երկարությունը (դրական գործակից) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել վեկտորի երկարությունը |
2. | Վեկտորի տեսքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել վեկտորի տեսքը |
3. | Համագիծ վեկտորներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել գործակիցը |
4. | Վեկտորի բազմապատկումը թվով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակը |
5. | Վեկտորի ներկայացումը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել գործակիցները |
6. | Անհայտ վեկտորի գտնելը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել պայմանին բավարարող վեկտորը |
7. | Հատվածների հարաբերությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հատվածների հարաբերությունը |
8. | Վեկտորի ներկայացումը տրվածի միջոցով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել վեկտորի ներկայացումը տրվածի միջոցով և հաշվել նրա մոդուլը |
9. | Համուղղված և հակուղղված վեկտորներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել գործակիցները և պարզել վեկտորների տեսակները |
10. | Վեկտորի ներկայացումը սեղանի մեջ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է կազմել վեկտորի ներկայացումը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Վեկտորի բազմապատկումը թվով» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների թվով բազմապատկման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Վեկտորի բազմապատկումը թվով» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների թվով բազմապատկման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Վեկտորի բազմապատկումը թվով» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների թվով բազմապատկման վերաբերյալ |