
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կետեր, ուղիղներ և հատվածներ | Երկրաչափության ներածություն, սահմանումներ, նշանակումներ, սիմվոլիկ գրառում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կետ և ուղիղ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Կետի և ուղղի փոխադարձ դասավորվածությունը |
2. | Զուգահեռ և հատվող ուղիղներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Նկարից պարզել զուգահեռ և հատվող ուղիղները |
3. | Ուղիղները հարթության վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Ուղիղների զուգահեռությունը հարթության վրա |
4. | Կետի պատկանելիությունը հատվածին կամ ուղղին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պարզել կետի պատկանելիությունը հատվածին կամ ուղղին |
5. | Ճառագայթներ և հատվածներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նկարում եղած ճառագայթները և հատվածները: |
6. | Պնդումներ կետերի և ուղիղների վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե կետերի և ուղիղների վերաբերյալ որ պնդումներն են ճիշտ |
7. | Մի քանի ուղիղների դասավորությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Մի քանի ուղիղներ, նրանց հատման կետերը |
8. | Հատվածներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Նկարի հատվածների քանակը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ուղիղ և հատված» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 11Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ, ուղիղների, հատվածների, կետերի և դրանց տարբեր դասավորությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ուղիղ և հատված» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Ինֆորմացիայի սիմվոլիկ գրառումները երկրաչափության մեջ: Ուղիղներ և հատվածներ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ուղիղ և հատված» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ ուղիղների և հատվածների վերաբերյալ |