
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ուղղահայաց ուղիղներ | Կից և հակադիր անկյուններ, ուղղահայաց ուղիղների սահմանումն ու հատկությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հակադիր անկյուններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հակադիր անկյուններից մեկի աստիճանային չափի որոշումը: |
2. | Անկյան արժեք | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կից անկյուններից մեկի որոշումը մյուսի միջոցով |
3. | Հակադիր անկյունների ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նկարում պետք է ընտրել հակադիր անկյունները |
4. | Կից անկյունների ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Նկարում պետք է գտնել կից անկյունները |
5. | Կից անկյունների հիմնավորումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կից անկյունների ընտրությունը և հիմնավորումը |
6. | Ուղղահայաց ուղղին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նկարից ընտրել ուղղահայաց տրված ուղղին |
7. | Կետից տարված ուղղահայաց | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նարում պետք է ընտրել տրված կետից ուղղին տարված ուղղահայացը |
8. | Ուղղահայաց հատվածներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Նկարի հատվածների զուգահեռության պարզումը |
9. | Ուղղահայաց հատվածներ եռանկյան մեջ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պարզվում է նկարում ցուցադրված եռանկյան ներսի հատվածների ուղղահայացությունը |
10. | Հարցեր անկյունների տեսակների վերաբերյալ, կից և հակադիր անկյունների հատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տեսական հարցեր անկյուների տեսակների վերաբերյալ, կից և հակադիր անկյունների հատկությունները |
11. | Հարցեր կից անկյունների հատկությունների մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տեսական հարցեր կից անկյունների հատկությունների մասին |
12. | Քառակուսու մեջ կետի հեռավորությունը հատվածից | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Քառակուսու մեջ որոշվում է կետի հեռավորությունը հատվածից |
13. | Ուղղանկյան մեջ կետի հեռավորությունը հատվածից | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Ուղղանկյան մեջ կետի հեռավորության որոշումը հատվածից |
14. | Կից և հակադիր անկյուններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Կից և հակադիր անկյունների հաշվումը, եթե տրված է անկյուններից մեկը |
15. | Կից և հակադիր անկյուններ, երկու ուղիղների հատումը երրորդով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Կից և հակադիր անկյունների հաշվումը, որոնք առաջանում են երկու ուղիղները երրորդով հատելիս |
16. | Կից և հակադիր անկյուններ, տրված է հակադիր անկյունների գումարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Կից և հակադիր անկյունների հաշվումը, եթե տրված է հակադիր անկյունների գումարը |
17. | Կից անկյուններ, տրված է դրանց հարաբերությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Կից անկյունների աստիճանային չափերի հաշվումը, եթե հայտնի է դրանց հարաբերությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ուղղահայաց ուղիղներ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Կից և հակադիր անկյունների և ուղղահայաց ուղիղների սահմանումներ: Անկյունների հաշվում կից և հակադիր անկյունների հատկությունների միջոցով |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ուղղահայաց ուղիղներ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Կից և հակադիր անկյունների և ուղղահայաց ուղիղների սահմանումներ: Անկյունների հաշվում կից և հակադիր անկյունների հատկությունների միջոցով |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ուղղահայաց ուղիղներ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Կից և հակադիր անկյունների և ուղղահայաց ուղիղների սահմանումներ: Անկյունների հաշվում կից և հակադիր անկյունների հատկությունների միջոցով |