
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Զուգահեռանիստի սահմանումն ու հատկությունները | Զուգահեռանիստի սահմանումը, տեսակներն ու հատկությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ զուգահեռանիստի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
2. | Զուգահեռանիստի տեսքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել զուգահեռանիստի նկարը |
3. | Ուղղանկյունանիստի հիմքի մակերեսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել ուղղանկյունանիստի հիմքի մակերեսը |
4. | Ուղիղ զուգահեռանիստի կողմնային նիստը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել ուղիղ զուգահեռանիստի կողմնային նիստը |
5. | Ուղղանկյունանիստի ծավալը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել ուղղանկյունանիստի ծավալը |
6. | Խորանարդի մակերևույթը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել խորանարդի մակերևույթի մակերեսը |
7. | Պնդումներ զուգահեռանիստի հատկությունների վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
8. | Մեծ ու փոքր խորանարդներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել մեծ խորանարդի ծավալը |
9. | Զուգահեռանիստին համապատասխանող նախադասությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել տրված զուգահեռանիստին համապատասխանող նախադասությունը |
10. | Խորանարդի կողմնային մակերևույթի մակերեսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել խորանարդի կողմնային մակերևույթի մակերեսը |
11. | Զուգահեռանիստի հատկությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել զուգահեռանիստի անվանումը, նկարագիրը և հատկությունները |
12. | Զուգահեռանիստի կողերի հատկությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել զուգահեռանիստի պահանջվող կողերը |
13. | Հատկությունների ձևակերպումները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լրացնել հատկությունների ձևակերպումները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Զուգահեռանիստ» թեմայից | 00:20:00 | հեշտ | 10Մ. | Առաջադրանքներ զուգահեռանիստի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Զուգահեռանիստ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 21Մ. | Առաջադրանքներ զուգահեռանիստի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Զուգահեռանիստ» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 27Մ. | Առաջադրանքներ զուգահեռանիստի վերաբերյալ |