
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Զուգահեռ հարթություններ | Զուգահեռ հարթություններ, զուգահեռ հարթությունների հայտանիշը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հարթությունների փոխդասավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել հարթությունների փոխդասավորությունը խորանարդում |
2. | Հարթությունների զուգահեռության հայտանիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է կիրեռել հարթությունների զուգահեռության հայտանիշը |
3. | Զուգահեռ հարթությունների ուղիղների կազմած անկյունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել զուգահեռ հարթությունների ուղիղների կազմած անկյունը |
4. | Պնդումներ հարթությունների զուգահեռության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
5. | Պնդման ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2.3Մ. | Պետք է լրացնել պնդման ձևակերպումը |
6. | Նկարի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել զուգահեռության հայտանիշին համապատասխանող նկարը |
7. | Երկու հարթությունների զուգահեռությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք հարթությունները զուգահեռ են |
8. | Պնդման ապացուցում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է ապացուցել պնդումը |
9. | Ուղիղների և հարթությունների դասավորությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների և հարթությունների դասավորությունը |
10. | Ուղիղներ և հարթություններ զոգահեռանիստում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կիրառել հարթությունների զուգահեռության հայտանիշը |
11. | Նկարին համապատասխանող նախադասություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է ընտրել զուգահեռության հայտանիշին համապատասխանող նախադասությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Զուգահեռ հարթություններ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 12.3Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ երկու զուգահեռ հարթությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Զուգահեռ հարթություններ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ երկու զուգահեռ հարթությունների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Զուգահեռ հարթություններ» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 26.3Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ երկու զուգահեռ հարթությունների վերաբերյալ |