Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Երկու ուղիղների և հարթության փոխդասավորությունը տարածության մեջ | Երկու ուղիղների և հարթության փոխդասավորությունը տարածության մեջ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տրված երկու ուղիղների և հարթության փոխդասավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել երկու ուղիղների և հարթության փոխդասավորությունը |
2. | Ընդհանուր կետերի թիվը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ուղղի և հարթության ընդհանուր կետերի թիվը |
3. | Նախադասությանը համապատասխանող գծագիրը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել նախադասությանը համապատասխանող գծագիրը |
4. | Թեորեմի կիրառում եռանկյուն պրիզմայում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների և նիստերի փոխդասավորությունը եռանկյուն պրիզմայում |
5. | Նկարի երկու ուղիղներն ու հարթությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել նկարում պատկերված երկու ուղիղների և հարթության դասավորությունը |
6. | Պնդումներ երկու ուղիղների և հարթության փոխդասավորության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
7. | Երկու ուղիղների և հարթության փոխդասավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է ընտրել երկու ուղիղների և հարթության փոխդասավորությունը |
8. | Խորանարդի երկու կողերի և նիստի փոխդասավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել խորանարդի երկու կողերի և նիստի փոխդասավորությունը |
9. | Թեորեմի ձևակերպման լրացումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է լրացնել թեորեմի ձևակերպումը |
10. | Քառանկյուն բուրգի նիստերն ու կողերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Հարցեր քառանկյուն բուրգի նիստերի ու կողերի վերաբերյալ |
11. | Երկու ուղիղներ և մեկ նիստ վեցանկյուն պրիզմայում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել երկու ուղիղներ և մեկ նիստի փոխդասավորությունը վեցանկյուն պրիզմայում |
12. | Ուղիղներ և նիստեր վեցանկյուն պրիզմայում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների և նիստերի փոխդասավորությունը պրիզմայում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ուղղի և հարթության փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 12Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղղի և հարթության փոխդասավորության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ուղղի և հարթության փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղղի և հարթության փոխդասավորության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ուղղի և հարթության փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղղի և հարթության փոխդասավորության վերաբերյալ |