
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Երկու հարթությունների փոխդասավորությունը տարածության մեջ | Երկու հարթությունների փոխդասավորությունը տարածության մեջ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հարթություններ խորանարդում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել հարթությունների դասավորությունը խորանարդում |
2. | Ուղղի և հարթության փոխդասավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ուղղի և հարթության փոխդասավորությունը |
3. | Նախադասությանը լավագույնս համապատասխանող նկարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել նախադասությանը համապատասխանող նկարը |
4. | Ուղիղներ և հարթություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել նկարում պատկերված ուղիղների և հարթությունների դասավորությունը |
5. | Զուգահեռ հարթության ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել զուգահեռ հարթությունը խորանարդում |
6. | Պնդումներ երկու հարթությունների փոխդասավորության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
7. | Հարթություններ բուրգում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել հարթությունների դասավորությունը բուրգում |
8. | Ուղղի և հարթության հատման կետերի թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել հատման կետերի թիվը |
9. | Պնդում երկու հարթությունների վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լրացնել պնդման ձևակերպումը |
10. | Պնդումներ եռանկյուն պրիզմայի նիստերի վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
11. | Տրված հարթության դիրքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել տրված հարթության դիրքը տրված հարթությունների նկատմամբ |
12. | Զուգահեռ/հատվող հարթություններ բուրգի մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել հարթությունների փոխդասավորությունը բուրգի մեջ |
13. | Երկու հարթություններ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել հարթությունների դասավորությունը |
14. | Երկու հարթությունների փոխդասավորությունը նկարագրի հիման վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել երկու հարթությունների փոխդասավորությունը |
15. | Ուղիղներ զուգահեռ հարթություններում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների դիրքը զուգահեռ հարթություններում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Երկու հարթությունների փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 13Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ երկու հարթությունների փոխդասավորության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Երկու հարթությունների փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ երկու հարթությունների փոխդասավորության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Երկու հարթությունների փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 26Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ երկու հարթությունների փոխդասավորության վերաբերյալ |