Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Երեք հարթությունների վերաբերյալ թեորեմներ | Ապացուցվում են երկու թեորեմներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նախադասությանը համապատասխանող նկարի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել նախադասությանը համապատասխանող նկարը |
2. | Պնդման ձևակերպման լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է լրացնել պնդման ձևակերպումը |
3. | Պնդումներ հարթությունների և ուղիղների զուգահեռության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
4. | Ճիշտ և սխալ պնդումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
5. | Ուղիղների կազմած անկյունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել ուղիղների կազմած անկյունները |
6. | Զուգահեռ հարթությունների հատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է կիրառել զուգահեռ հարթությունների հատկությունները |
7. | Զուգահեռ հարթություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Հաշվարկներ զուգահեռ հարթությունների հատկությունների կիրառման օգնությամբ |
8. | Նկարին համապատասխանող նախադասության ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել նկարին համապատասխանող նախադասությունը |
9. | Ճիշտ կամ սխալ պնդումներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է |
10. | Պնդումներ Թեորեմ 1-ի կիրառման վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է |
11. | Անկյան հատվող կողմերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կիրառել երկու հարթությունները երրորդով հատվելու վերաբերյալ թեորեմը |
12. | Պնդումներ Թեորեմ 2-ի կիրառման վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է |
13. | Հեռավորությունը զուգահեռ հարթությունների միջև | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը զուգահեռ հարթությունների միջև |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Երեք հարթությունների փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ երեք հարթությունների փոխդասավորության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Երեք հարթությունների փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 22.4Մ. | Առաջադրանքներ երեք հարթությունների փոխդասավորության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Երեք հարթությունների փոխդասավորությունը» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 34Մ. | Առաջադրանքներ երեք հարթությունների փոխդասավորության վերաբերյալ |