
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կետի հեռավորությունը հարթությունից | Կետի հեռավորությունը հարթությունից |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ կետից տարված ուղղահայացների և թեքերի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
2. | Պնդում ուղղահայացի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Պետք է լրացնել պնդման ձևակերպումը |
3. | Կետի հեռավորության որոշելը հարթությունից | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել կետի հեռավորությունը հարթությունից |
4. | Ուղղահայաց և թեք | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
5. | Կետի հեռավորությունը հարթությունից | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել կետի հեռավորությունը հարթությունից |
6. | Կետի հեռավորությունը տրված հարթությունից | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել կետի հեռավորությունը տրված հարթությունից |
7. | Թեքեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել երկու թեքերի երկարությունները |
8. | Պրոյեկցիաների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է համեմատել թեքերի պրոյեկցիաները |
9. | Թեքի և հարթության կազմած անկյունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել թեքի և հարթության կազմած անկյունը |
10. | Ճիշտ կամ սխալ պնդում ուղղահայացի և թեքի վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է |
11. | Կետի հեռավորությունը հարթությունից | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակները |
12. | Հեռավորությունը պրոյեկցիաների միջև | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը պրոյեկցիաների միջև |
13. | Պրոյեկցիայի հաշվում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել թեքի պրոյեկցիան |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Կետի և հարթության հեռավորությունը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12.5Մ. | Առաջադրանքներ կետի և հարթության հեռավորության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Կետի և հարթության հեռավորությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ կետի և հարթության հեռավորության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Կետի և հարթության հեռավորությունը» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 22.9Մ. | Առաջադրանքներ կետի և հարթության հեռավորության վերաբերյալ |