
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գաղափար բազմանիստի մասին | Գաղափար բազմանիստի մասին, սահմանումներ, օրինակներ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բազմանիստի տեսքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել այն մարմինը, որը բազմանիստ չէ: |
2. | Պնդում տրված նկարի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է: |
3. | Բազմանիստի տարրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել բազմանիստի տարրերը: |
4. | Պնդում բազմանիստի և նրա տարրերի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է: |
5. | Սահմանման ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.2Մ. | Պետք է ճիշտ ձևակերպել սահմնումը: |
6. | Բազմանիստի տարրերի սահմանումները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ սահմանումները: |
7. | Բազմանիստների անվանումները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տողը: |
8. | Ուռուցիկ բազմանիստներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 6Մ. | Պետք է պարզել, ուռուղիկ է՞, թե՝ ոչ բազմանիստը: |
9. | Ուռուցիկ և ոչ ուռուցիկ բազմանիստներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
10. | Ուռուցիկ/ոչ ուռուցիկ բազմանիստներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 5Մ. | Պետք է ապացուցել, որ մարմինը ուռուցիկ բազմանիստ է/չէ: |
11. | Ներքին և սահմանային կետեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 5Մ. | Պետք է ընտրել ներքին և սահմանային կետերի բնութագրերը: |
12. | Բազմանիստի ուռուցիկությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է ընտրել ուռուցիկության բնութագիրը: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք <Գաղափար բազմանիստի մասին> թեմայից | 00:30:00 | հեշտ | 6.2Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստի գաղափարի վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք <Գաղափար բազմանիստի մասին> թեմայից | 00:25:00 | միջին | 12.9Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստի գաղափարի վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք <Գաղափար բազմանիստի մասին> թեմայից | 00:25:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստի գաղափարի վերաբերյալ: |