
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հողաբուսական ծածկը | Տեսական նյութը վերաբերում է Հայկական լեռնաշխարհի հողաբուսական ծածկույթի առանձնահատկություններին |
2. | Կենդանական աշխարհը և լանդշաֆտային գոտիները | Տեսական նյութը վերաբերում է Հայկական լեռնաշխարհի կենդանական աշխարհին և բնատարածքային համալիրներին՝ լանդշաֆտներին |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հայկական լեռնաշխարհի կենդանական աշխարհը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ Հայկական լեռնաշխարհի կենդանական աշխարհի տեսակային կազմի և տարածման առանձնահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
2. | Հայկական լեռնաշխարհի բուսական աշխարհը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ Հայկական լեռնաշխարհի բուսական աշխարհի տեսակային կազմի և տարածման առանձնահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
3. | Վերընթաց լանդշաֆտային գոտիների հերթականությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ Հայկական լեռնաշխարհի բնական համալիրների տարածման առանձնահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
4. | Հողաբուսական ծածկույթի տարածումն ու առանձնահատկությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ հայկական լեռնաշխարհի բուսական աշխարհի և հողերի տեսակային կազմի և տարածման առանձնահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
5. | Հողատիպերի որոշումն՝ ըստ բնութագրի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ Հայկական լեռնաշխարհի հողերի վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
6. | Լանդշաֆտային գոտիների որոշումն ըստ նկարագրի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ Հայկական լեռնաշխարհի լանդշաֆտների առանձնահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
7. | Քարտեզի վրա լանդշաֆտային գոտիների որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ քարտեզում լանդշաֆտային գոտիների տարածման օրինաչափությունների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
8. | Լուսանկարի միջոցով լանդշաֆտային գոտու որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ Հայկական լեռնաշխարհի լանդշաֆտների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
9. | Ջերմաստիճանի և խոնավության հարաբերակցությամբ համապատասխան լանդշաֆտային գոտու առաջացումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների վերլուծական ընդունակությունների զարգացմանը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հայկական լեռնաշխարհի հողաբուսական ծածկը | 00:18:00 | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի հողաբուսական ծածկի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հայկական լեռնաշխարհի հողաբուսական ծածկն ու կենդանական աշխարհը | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի հողաբուսական ծածկի ու կենդանական աշխարհի վերաբեյալ |
2. | Հայկական լեռնաշխարհի հողաբուսական ծածկն ու կենդանական աշխարհը | 00:25:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի հողաբուսական ծածկի ու կենդանական աշխարհի վերաբերյալ |