
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | ՀՀ տարածքի մակերևույթի հիմնական գծերը | Տեսությունը վերաբերում է ՀՀ տարածքի մակերևույթի լեռնագրական առանձնահատկություններին |
2. | Ծալքաբեկորավոր լեռների և միջլեռնային գոգավորությունների մարզեր | Տեսությունը վերաբերում է ՀՀ տարածքի ծալքաբեկորավոր լեռների և միջլեռնային գոգավորությունների մարզերին |
3. | Հրաբխային լեռնավահաններ և սարավանդներ, միջինարաքսյան գոգավորություն | Տեսությունը վերաբերում է ՀՀ տարածքի լեռնագրական միավորներից Հրաբխային լեռնավահանների և սարավանդների ու Միջինարաքսյան գոգավարության մարզերին |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Մակերևույթի հիմնական առանձնահատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | ՀՀ տարածքի մակերևույթի առանձնահատկությունները: Գտնել ճիշտ բառը կամ բառակապակցությունը |
2. | Միջինարաքսյան գոգավորության մարզ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | ՀՀ լեռնագրական մարզերից մեկի՝ Միջինարաքսյան գոգավորություն: Ընտրել ճիշտ տարբերակը |
3. | Հյուսիսային ծալքաբերկորավոր լեռների և միջլեռնային գոգավորությունների մարզ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների գիտելիքները ՀՀ լեռնագրական մարզերից մեկի՝ Հյուսիսային ծալքաբերկորավոր լեռների և միջլեռնային գոգավորությունների մարզի վերաբերյալ |
4. | Հարավային ծալքաբեկորավոր լեռների և միջլեռնային գոգավորությունների մարզ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Լրացնել ՀՀ լեռնագրական մարզերից մեկի՝ Հարավային ծալքաբերկորավոր լեռների և միջլեռնային գոգավորությունների մարզի վերաբերյալ նախադասությունը |
5. | Հրաբխային լեռնավահանների և սարավանդների մարզ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Հրաբխային լեռնավահանների և սարավանդների մարզ: Նշել ճիշտ պատասխանը |
6. | ՀՀ ռելիեֆը. պնդումների փունջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների մոտ ՀՀ ռելիեֆի վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները՝ ճիշտ և սխալ պնդումների միջոցով |
7. | Լեռան բարձրության որոշումը ճնշման տարբերություների հիման վրա | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Առաջադրանքը միտված է աշխարհագրական խնդիրների լուծման միջոցով սովորողների վերլուծական հմտությունների զարգացմանը |
8. | ՀՀ լեռնագրական մարզերն ու ենթամարզերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների գիտելիքները ՀՀ տարածքի լեռնագրական մարզերի և ենթամարզերի վերաբերյալ |
9. | Լեռնագրությունը. քարտեզի իմացություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների քարտեզագրական գիտելիքները ՀՀ ռելիեֆի վերաբերյալ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | ՀՀ ռելիեֆը | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | Առաջադրանքներ «ՀՀ ռելիեֆ» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | ՀՀ ռելիեֆը | 00:20:00 | միջին | 8Մ. | Առաջադրանքներ «ՀՀ ռելիեֆ» թեմայից |
2. | ՀՀ ռելիեֆը | 00:25:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ «ՀՀ ռելիեֆ» թեմայից |