Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մայրցամաքներ և աշխարհամասեր | Նյութը նվիրված է մայրցամաքների և օվկիանոսների ձևավորման, դրանց տարածական բաշխման և յուրահատկությունների նկարագրությանը, ինչպես նաև մայրցամաքների և աշխարհամասերի տարբերությունների բացահայտմանը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Միասնական մայրցամաքի տրոհումը մասերի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների` միմյանցից առանձնացման և միասնական մայրցամաքների իմացությունը |
2. | Մայրցամաքների և աշխարհամասերի տեղադիրքը միմյանց նկատմամբ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների միմյանց նկատմամբ տեղադիրքի առանձնահատկությունների իմացությունը |
3. | Մայրցամաքների և օվկիանոսների ճանաչումը ըստ տարածքների | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների և օվկիանոսների տարածքների մեծությունների իմացությունը |
4. | Աշխարհամասերի բաշխումը ըստ կիսագնդերի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհամասերի հասարակածի և Գրինվիչի միջօրեականի նկատմամբ տեղադիրքի իմացությունը |
5. | Մայրցամաքների բաշխումը ըստ կիսագնդերի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների՝ հասարակածի և Գրինվիչի միջօրեականի նկատմամբ տեղադիրքի առանձնահատկությունների իմացությունը |
6. | Մայրցամաքների և աշխարհամասերի ճանաչումը ըստ ձևի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհամասերի և մայրցամաքների ճանաչումը դրանց ուրվագծերի միջոցով |
7. | Մայրցամաքների որոշումը ըստ երկայնությունների | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների՝ հիմնական միջօրեականների նկատմամբ աշխարհագրական բաշխման իմացությունը |
8. | Մայրցամաքների որոշումը ըստ աշխարհագրական լայնությունների | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների՝ հիմնական զուգահեռականների նկատմամբ տեղադիրքերի առանձնահատկությունների իմացությունը |
9. | Աշխարհամասերի անվանումները և հայտնագործման ժամանակագրությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհամասերի անվան ծագումնաբանության և հայտնագործման ժամանակագրական հաջորդականության իմացությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Ի"նչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 13Մ. | Վարժանք՝ «Ինչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «Ինչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Ինչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրություն» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Ինչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից |