Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Իոնների հատկությունները և կառուցվածքը Սովորողը պետք է տարբերի իոնը՝ ատոմից, հասկանա, որ իոնը լիցքակիր մասնիկ է, իսկ ատոմը՝ էլեկտրաչեզոք. կարողանաա համեմատել և դասակարգել իոններն՝ ըստ լիցքի նշանի (կատիոն, անիոն), ըստ բաղադրության (պարզ, բարդ), գույնի (գունավոր, անգույն), էլեկտրոնային կառուցվածքի (իներտ գազի նման, կամ՝ ոչ) և այլն

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Պարզ իոնի և իներտ գազի ատոմի կառուցվածքի համեմատում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողանալ համեմատել պարզ իոնի և իներտ գազի ատոմի էլեկտրոնային կառուցվածքները: Կարողանալ պատկերացնել տարրերի պարբերական համակարգում տվյալ տարրի դիրքի և համապատասխան իոնի կառուցվածքի միջև կապը: Ամրապնդել ատոմի կառուցվածքի մասին գիտելիքները
2. Պարզ և բարդ իոններից կազմված էլեկրոլիտների տարբերումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ տարբերակել տրված զուգակցումներով պարզ և բարդ իոններ պարունակող էլեկտրոլիտներ, հաշվել դրանց հարաբերական մոլեկուլային զանգվածները
3. պարզ իոնի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողնալ ներկայացնել պարզ իոնի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը չեզոք ատոմի կառուցվածքի հիման վրա: Ամրապնդել գիտելիքները ատոմի կառուցվածքի վերաբերյալ
4. Իոնների որակական հայտաբերումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Գիտենալ լայնորեն տարածված իոնների որակական հայտաբերման ազդանյութերը և արդյունքում դիտվող ակնառու փոփոխությունները
5. Իոնների հատկությունները՝ էլեկտրոնային կառուցվածքը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ տարբերել իոնի էլեկտրոնային կառուցվածքը չեզոք ատոմի կառուցվածքից, ամրապնդել գիտելիքները տարրերի պարբերական համակարգի և ատոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքի վերաբերյալ
6. Կատիոնների զանգվածի հաշվումը՝ ըստ անիոնների թվի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Կարողանալ հաշվել անիոնների քանակը՝ ըստ նրանց թվի, ապա՝ կատիոնների քանակը՝ ըստ դիսոցման հավասարման քանակաչափական գործակիցների, այնուհետև կատիոնների զանգվածը: Ամրապնդել նյութի քանակի հաշվելը՝ ըստ մասնիկների թվի
7. Իոնների տեսակների զանազանում և քանակների հաշվարկ 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Կարողանալ զանազանել ինների տեսակները և, կիրառելով նյութի քանակ հասկացությունը իոնների համար, հաշվել նրանց քանակը
8. Պրոտոնների և էլեկտրոնների հաշվարկ՝ գունավոր իոնում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Կարողանալ ընտրել գունավոր իոնը՝ ըստ էլեկտրոլիտի գույնի, հաշվել նրա մոլային զանգվածը, պրոտոնների և էլեկտրոնների քանակը որոշակի քանակով իոնում: Կարողանալ կիրառել նյութի քանակ հասկացությունը իոնների, պրոտոնների և էլեկտրոնների նկատմամբ
9. Գունավոր իոն պարունակող էլեկտրոլիտի ընտրություն և քանակի հաշվարկ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Կարողանալ ընտրել գունավոր իոն պարունակող էլեկտրոլիտի լուծույթը, հաշվել էլեկտրոլիտի մոլային զանգվածը և գունավոր իոնի նյութաքանակը, ամրապնդել ատոմամոլեկուլային ուսմունքի վերաբերյալ գիտելիքները
10. Քլորիդ իոնների կոնցենտրացիայի հաշվումը աղերի լուծույթում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ հաշվել էլեկտրոնների թիվը պարզ կատիոնում: Հաշվել անիոնի կոնցենտրացիան համանուն անիոն ունեցող չորս աղերի լուծույթում: Ամրապնդել գիտելիքները լուծույթների կոնցենտրացիայի վերաբերյալ

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք իոնների հատկությունների վերաբերյալ 00:10:00 հեշտ 8Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները իոնների հատկությունների վերաբերյալ. սովորողը պետք է կարողանա. * համեմատել պարզ իոնի և իներտ գազի ատոմի էլեկտրոնային կառուցվածքները. պատկերացնել տարրերի պարբերական համակարգում տվյալ տարրի դիրքի և համապատասխան իոնի կառուցվածքի միջև կապը, ամրապնդել ատոմի կառուցվածքի մասին գիտելիքները. * իմանալ լայնորեն տարածված իոնների որակական հայտաբերման ազդանյութերը և արդյունքում դիտվող ակնառու փոփոխությունները. * հաշվել անիոնների քանակը՝ ըստ նրանց թվի, ապա՝ կատիոնների քանակը՝ ըստ դիսոցման հավասարման քանակաչափական գործակիցների, այնուհետև կատիոնների զանգվածը, ամրապնդել նյութի քանակի հաշվելը՝ ըստ մասնիկների թվի

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք իոնների հատկությունների վերաբերյալ 00:20:00 միջին 11Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները իոնների հատկությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա. * տարբերակել տրված զուգակցումներով պարզ և բարդ իոններ պարունակող էլեկտրոլիտներ, հաշվել դրանց հարաբերական մոլեկուլային զանգվածները. * զանազանել իոնների տեսակները և, կիրառելով նյութի քանակ հասկացությունը իոնների համար, հաշվել նրանց քանակը. * հաշվել էլեկտրոնների թիվը պարզ կատիոնում, հաշվել անիոնի կոնցենտրացիան համանուն անիոն ունեցող չորս աղերի լուծույթում: Ամրապնդել գիտելիքները լուծույթների կոնցենտրացիայի վերաբերյալ
2. Ստուգողական աշխատանք իոնների հատկությունների վերաբերյալ 00:30:00 բարդ 14Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքնեերը իոնների հատկությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա. * տարբերել իոնի էլեկտրոնային կառուցվածքը չեզոք ատոմի կառուցվածքից, ամրապնդել գիտելիքները տարրերի պարբերական համակարգի և ատոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքի վերաբերյալ * ընտրել գունավոր իոն պարունակող էլեկտրոլիտի լուծույթը, հաշվել էլեկտրոլիտի մոլային զանգվածը և գունավոր իոնի նյութաքանակը, ամրապնդել ատոմամոլեկուլային ուսմունքի վերաբերյալ գիտելիքները * ընտրել բարդ իոն պարունակող ոժեղ էլեկտրոլիտը, հաշվել նրա զանգվածը՝ ըստ նրա քանակի. հաշվել էլեկտրոնների քանակը բարդ իոնում