Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ավոգադրոյի օրենքը, գազի մոլային ծավալը Իմանալ նյութի ագրեգատային վիճակները, գազային ագրեգատային վիճակի առանձնահատկությունները, Ավոգադրոյի օրենքը, դրանից բխող հետևությունները և կիրառել դրանք

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Գազային վիճակում գտնվող նյութերի ընտրություն՝ ըստ անվանումների 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Տարբեր նյութերի անվանումների թվարկումից գազային վիճակում գտնվող նյութերի անվանումների ճիշտ ընտրություն
2. Նյութի ընտրությունը՝ ըստ ծավալի փոփոխությանը ճնշման ազդեցության տակ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների իմացությունը տարբեր ագրեգատային վիճակում գտնվող նյութերի կառուցվածքային մասնիկների միջև հեռավորության վրա ճնշման ազդեցություն տեսակետից: Կարողանալ ընտրել տրված նյութերից՝գազայինը
3. Գազային վիճակում գտնվող նյութի ծավալի հաշվումը ըստ նյութաքանակի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները Ավոգադրոյի օրենքի վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել գազի ծավալն ըստ նրա նյութաքանակի
4. Միևնույն ծավալ զբաղեցնող նյութերի ընտրությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները Ավոգադրոյի օրենքի վերաբերյալ: Կարողանալ տրված նյութերից ընտրել գազային ագրեգատային վիճակում գտնվող նյութերը
5. Գազի զանգվածի որոշումն՝ ըստ նրա քանակի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Իմանալ նյութի քիմիական բանաձևը: Կարողանալ հաշվել գազի մոլային զանգվածը
6. Գազի ծավալի որոշումն՝ ըստ հայտնի նյութաքանակի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները գազի մոլային ծավալի վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել նյութի զբաղեցրած ծավալը՝ ըստ տրված քանակի
7. Գազային խառնուրդի ծավալի որոշումն՝ ըստ գազերի հայտնի նյութաքանակների 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները Ավոգադրոյի օրենքի և մոլային ծավալի վերաբերյալ: Ամրապնդել տեսական գիտելիքների հիման վրա հաշվարկներ կատարելու կարողությունները
8. Գազային նյութի անվանման ընտրություն և նրա մոլային զանգվածի հաշվում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Տարբեր նյութերի անվանումների թվարկումից կարողանալ ընտրել գազային նյութի անվանումը և հաշվել նրա մոլային զանգվածը
9. Գազի ծավալի որոշումն՝ ըստ նյութի հայտնի զանգվածի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների տարբեր ֆիզիկական մեծությունների միջև կապ հաստատելու և հիմնվելով հայտնի մեծությունների արժեքների հիման վրա, անհայտի որոշելու կարողությունները: Կրկնել նյութի զանգված, մոլային զանգված, քանակ հասկացությունները
10. Տարբեր քանակներով գազերի խառնուրդի ծավալի հաշվումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Կարողանալ հաշվել մի քանի գազերից բաղկացած խառնուրդի ծավալն ըստ առանձին գազերի քանակների
11. Գազի հայտնի զանգվածի միջոցով ծավալի հաշվում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Կարողանալ հաշվել գազի ծավալը ըստ նրա տրված զանգվածի: Կարողանալ կիրառել զուգակցված մաթեմատիկական բանաձևեր
12. Գազերի ծավալների և դրանցում առկա մոլեկուլների թվի հարաբերությունը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Կարողանալ գտնել տարբեր գազային նյութերում առկա մոլեկուլների թվերի հարաբերությունը՝ ըստ դրանց ծավալների հայտնի հարաբերության:
13. Գազային խառնուրդի նյութաքանակի և զանգվածի հաշվումը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Կարողանալ հաշվել խառնուրդի նյութաքանակն ըստ խառնուրդի ծավալի և հաշվել խառնուրդի զանգվածն ըստ բաղադրամասերի քանակների
14. Գազային նյութերի հատկությունների համեմատումը ըստ քիմիական բանաձևի 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 4Մ. Կարողանալ համեմատել հավասար քանակներով վերցրած տարբեր գազերի ոչ միայն ծավալներն ու մոլեկուլների թիվը, այլ նաև ատոմների թիվը, զանգվածը, խտությունը, հարաբերական խտությունը և այլն՝ ելնելով գազի քիմիական բանաձևից:Վերհիշել ատոմի կառուցվածքը:

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք Ավոգադրոյի օրենքի վերաբերյալ 00:07:00 հեշտ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները Ավոգադրոյի օրենքի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա. * տարբեր նյութերի անվանումների թվարկումից ճիշտ ընտրել գազային վիճակում գտնվող նյութերի անվանումները, * հաշվել գազի ծավալն ըստ նրա նյութաքանակի, գիտենալով, որ բոլոր գազերն ունեն միևնույն մոլային ծավալը՝ միևնույն արտաքին պայմանների դեպքում * տրված նյութերից ընտրել գազային ագրեգատային վիճակում գտնվող նյութերի քիմիական բանաձևերը, գիտենալով, որ միայն հավասար քանակներով գազերը կարող են ունենալ հավասար ծավալներ:

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք Ավոգադրոյի օրենքի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 9Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները Ավոգադրոյի օրենքի և դրանից բխող հետևությունների վերաբերյալ. Սովորոը պետք է կարողանա. * պատկերացնել տարբեր ագրեգատային վիճակում գտնվող նյութերի կառուցվածքային մասնիկների միջև հեռավորության, հետևաբար, և ծավալի վրա ճնշման ազդեցությունը, ընտրել տրված նյութերից՝գազայինը * տարբեր նյութերի անվանումների թվարկումից ընտրել գազային նյութի անվանումը և հաշվել նրա մոլային զանգվածը, ամրապնդելով նախկին թեմաներին վերաբերող գիտելիքները * հաշվել մի քանի գազերից բաղկացած խառնուրդի ծավալն ըստ առանձին գազերի քանակների, պատկերացնելով, որ այս դեպքում գազի տեսակը որոշիչ չէ
2. Ստուգողական աշխատանք Ավոգադրոյի օրենքի և դրանից բխող հետևությունների վերաբերյալ 00:25:00 բարդ 7Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները Ավոգադրոյի օրենքի և դրանից բխող հետևությունների վերաբերյալ Սովորողը պետք է կարողանա. * տեսական գիտելիքների հիման վրա գործնական հմտություններ դրսևորել, հաշվարկներ կատարել. մասնավորապես՝ գիտենալով գազային նյութերի քանակները՝ հաշվել գազային խառնուրդի ծավալը * հաշվել գազի ծավալը ըստ նրա տրված զանգվածի, կիրառել զուգակցված մաթեմատիկական բանաձևեր * հաշվել գազի քանակը, զբաղեցրած ծավալը և զանգվածն՝ ըստ գազի տրված նմուշում առկա մոլեկուլների թվի, պատկերացնելով, որ գազային նյութերի դեպքում մոլեկուլների թիվը, նյութաքանակը և ծավալը ուղիղ համեմատական են միմյանց, իսկ զանգվածը ուղիղ համեմատական է նյութի մոլային զանգվածին.