Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մոլեկուլ: Քիմիական բանաձև | Իմանալ մոլեկուլ հասկացությունը: Կարողանալ կազմել բանաձև և այն կարդալ: |
2. | Նյութի բաղադրության հաստատունությունը | Իմանալ նյութի բաղադրության հաստատունության օրենքը: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ատոմների թվի որոշումը նյութի որոշակի թվով մոլեկուլում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել տարրերի ատոմների թիվը մոլեկուլում |
2. | Նյութի բաղադրության արտահայտումը քիմիական բանաձևի միջոցով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ քիմիական բանաձևի միջոցով արտահայտել նյութի մոլեկուլի բաղադրությունը |
3. | Ատոմների թվի որոշում մոլեկուլում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել տարրերի ատոմների թիվը մոլեկուլում |
4. | Բանաձևն՝ ըստ քիմիական նշանների արտասանության և ատոմների թվի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ կարդալ նյութի քիմիական բանաձևը |
5. | Հարաբերական մոլեկուլային զանգվածի որոշումը և բանաձևի արտասանությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ըստ նյութի բանաձևի՝ կարողանալ հաշվել հարաբերական մոլեկուլային զանգվածը և բանաձևի արտասանությունը |
6. | Նյութի մեկ մոլեկուլի իրական զանգվածի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ հաշվել նյութի մեկ մոլեկուլի իրական զանգվածն՝ ըստ ածխածնի ատոմի իրական զանգվածի |
7. | Փոխազդող պարզ նյութերի զանգվածների հարաբերության որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ որոշել փոխաղդող նյութերի զանգվածների հարաբերությունը |
8. | Նյութի զանգվածի և ավելցուկով վերցրած ելանյութի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Կարողանալ հաշվել ստացված նյութի զանգվածը և գտնել ավելցուկով վերցված նյութը: |
9. | Տարրի զանգվածային բաժնի հիման վրա նյութի հարաբերական մոլեկուլային զանգվածի որոշումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ որոշել տարրի բնույթը՝ մետաղը , հաշվել տարրի զանգվածային բաժինը և նյութի հարաբերական մոլեկուլային զանգվածը: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Մոլեկուլ: Քիմիական բանաձև» թեմայով | 00:10:00 | միջին | 15Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մոլեկուլ, քիմիական բանաձև, զանգվածային հարաբերություն հասկացությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա կարդալ նյութի քիմիական բանաձևը, ըստ տարրերի ատոմների զանգվածների հարաբերությամբ կազմել նյութի բանաձևը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Մոլեկուլ: Քիմիական բանաձև» թեմայով | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Ամրապնդել սովորողների գիտելիքներերը «Մոլեկուլ, քիմիական բանաձև» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանալ որոշել տարրերի ատոմների թիվը մոլեկուլում, ըստ նյութի բանաձևի հաշվի հարաբերական մոլեկուլային զանգվածը և կարդա բանաձևը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Հարաբերական մոլեկուլային զանգված» թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 7Մ. | Ստուգել սովորողների գիտոլիքները «Հարաբերական մոլեկուլային զանգված» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա մոլեկուլ, հարաբերական մոլեկուլային զանգված, մոլեկուլի իրական զանգված հասկացությունները: Կարողանա հաշվել մոլեկուլի հարաբերական զանգվածը, իրական զանգվածը: |