
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քիմիական կապի տեսակները: Իոնային կապ | Պատկերացնել քիմիական կապի էլեկտրական բնույթը, զանազանել քիմիական կապի հիմնական տեսակները, դիտարկել իոնային կապը որպես ծայրահեղ բևեռացված կովալենտային կապ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պակասող բառերի լրացում նախադասության մեջ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ լրացնել պակասող բառերը քիմիական կապի տեսակների, իոնային կապի, իոնային բյուրեղավանդակի վերաբերյալ՝ նախադասության մեջ |
2. | Ատոմի կորցրած կամ ձեռք բերած էլեկտրոնների թվի որոշում՝ իոն գոյանալիս | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել տարրի ատոմի ձեռք բերած կամ կորցրած էլեկտրոնների թիվը իոն գոյանալիս և համապատասխան իներտ գազի էլեկտրոնային թաղանթին նմանվելիս |
3. | Իոնի լիցքի խտության համեմատումը՝ ըստ շառավղի և լիցքի մեծության | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ համեմատել տարբեր իոնների լիցքի խտությունները՝ ըստ նրա շառավղի և լիցքի մեծության հարաբերակցության |
4. | Նույնանուն իոն ունեցող իոնային միացությունների բյուրեղավանդակի էներգիայի համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ համեմատել նույնանուն իոն ունեցող իոնային միացությունների բյուրեղավանդակի էներգիաները, ելնելով իոնների լիցքի խտությունների համեմատումից |
5. | Իոնային միացության ընտրություն՝ ըստ էլեկտրոնային թաղանթների կառուցվածքի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ իոնային միացությունների շարքից ընտրել այն միացությունը, որի և՛ կատիոնը, և՛ անիոնը ունեն էլեկտրոնային թաղանթի նույն կառուցվածքը, հաշվել որոշակի քանակ պարունակող ջրային լուծույթում ընտրած միացության զանգվածային բաժինը |
6. | Իոնային միացությունների դիսոցումից ստացված իոնների քանակի հաշվարկ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ հաշվել իոնային միացությունների դիսոցումից ստացված մեծ և փոքր մոլային զանգված ունեցող իոնների քանակը և զանգվածը |
7. | Իոնային միացության ընտրություն՝ ըստ վերջանյութի բնութագրի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ ընտրել իոնային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութը՝ ըստ քայքայման արգասիքի բնութագրի, հաշվել թթվածին տարրի զանգվածը ընտրած միացության որոշակի զանգվածով նմուշում, ինչպես նաև միացության ջերմային քայքայումից ստացված թթվածին գազի զանգվածը |
8. | Գունավոր իոնային միացության ընտրություն՝ ըստ քիմիական հատկությունների | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ ընտրել գունավոր իոն պարունակող իոնային միացությունը՝ ըստ նրա քիմիական հատկությունների, կազմել նրա ջերմային քայքայման և աղաթթվի հետ փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումները և կատարել հաշվարկներ |
9. | Իոնային միացությունների ընտրություն՝ նյութերի տրված շարքից, և հաշվարկներ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ ընտրել իոնային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերը՝ պինդ ագրեգատային վիճակում գտնվող տրված նյութերի շարքից, գրել ընտրված նյութերի հնարավոր ռեակցիաների հավասարումները նատրիումի հիդրօքսիդի և արծաթի նիտրատի հետ և կատարել զանազան հաշվարկներ |
10. | Պարզ իոններից կազմված իոնային միացության ընտրություն և հաշվարկներ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ ընտրել պարզ, միատոմանի իոններից կազնված իոնային միացությունը, գրել նրա փոխազդեցության ռեակցիայի հավասարումը գազային քլորի հետ, ընտրել քիչ թվով էլեկտրոն ունեցող կատիոնը և կատարել զանազան հաշվարկներ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք քիմիական կապի տեսակների վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 6Մ. | *Կարողանալ լրացնել պակասող բառերը քիմիական կապի տեսակների, իոնային կապի, իոնային բյուրեղավանդակի վերաբերյալ՝ նախադասության մեջ. *Կարողանալ համեմատել տարբեր իոնների լիցքի խտությունները՝ ըստ նրա շառավղի և լիցքի մեծության հարաբերակցության. *Կարողանալ իոնային միացությունների շարքից ընտրել այն միացությունը, որի և՛ կատիոնը, և՛ անիոնը ունեն էլեկտրոնային թաղանթի նույն կառուցվածքը, հաշվել որոշակի քանակ պարունակող ջրային լուծույթում ընտրած միացության զանգվածային բաժինը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք քիմիական կապի տեսակների վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | *Կարողանալ որոշել տարրի ատոմի ձեռք բերած կամ կորցրած էլեկտրոնների թիվը իոն գոյանալիս և համապատասխան իներտ գազի էլեկտրոնային թաղանթին նմանվելիս. *Կարողանալ հաշվել իոնային միացությունների դիսոցումից ստացված մեծ և փոքր մոլային զանգված ունեցող իոնների քանակը և զանգվածը. *Կարողանալ ընտրել գունավոր իոն պարունակող իոնային միացությունը՝ ըստ նրա քիմիական հատկությունների, կազմել նրա ջերմային քայքայման և աղաթթվի հետ փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումները և կատարել հաշվարկներ |
2. | Ստուգողական աշխատանք քիմիական կապի տեսակների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 21Մ. | *Կարողանալ ընտրել իոնային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութը՝ ըստ քայքայման արգասիքի բնութագրի, հաշվել թթվածին տարրի զանգվածը ընտրած միացության որոշակի զանգվածով նմուշում, ինչպես նաև միացության ջերմային քայքայումից ստացված թթվածին գազի զանգվածը. *Կարողանալ ընտրել իոնային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերը՝ պինդ ագրեգատային վիճակում գտնվող տրված նյութերի շարքից, գրել ընտրված նյութերի հնարավոր ռեակցիաների հավասարումները նատրիումի հիդրօքսիդի և արծաթի նիտրատի հետ և կատարել զանազան հաշվարկներ. *Կարողանալ ընտրել պարզ, միատոմանի իոններից կազնված իոնային միացությունը, գրել նրա փոխազդեցության ռեակցիայի հավասարումը գազային քլորի հետ, ընտրել քիչ թվով էլեկտրոն ունեցող կատիոնը և կատարել զանազան հաշվարկներ |