Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ջ-ճ-չ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | Ներկայացվում են ջ-ճ-չ բաղաձայնների արտասանության և ուղղագրության կանոնները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լրացրո'ւ տառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված բառերի բաց թողած մասերում պիտի ավելացնի ջ, ճ, կամ չ տառերը, ապա պիտի նշի արտասանությունը: |
2. | Առանձնացրո'ւ նույն արմատով բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Տրված վեց բառից պիտի առանձնացնի նույն արմատն ունեցող բառերը, ապա պիտի որոշի այդ բառերի արտասանության և գրության նույնությունը կամ տարբերությունը: |
3. | Գտի'ր ավելորդ բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաշարքից պիտի առանձնացնի ավելորդ բառը, պիտի ապացուցի, որ հենց այդ բառն է ավելորդ: |
4. | Ընտրի'ր համապատասխան արմատը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառերն ամբողջացնել համապատասխան արմատների միջոցով: |
5. | Արտահայտի'ր մեկ բառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը երկու քայլից է. ա/ տրված բառակապակցության իմաստն արտահայտել մեկ բառով. բառը գրվում է ջ-ով, ճ-ով կամ չ-ով. բ/ ճշտել արտասանության և գրության տարբերությունը կամ նույնությունը |
6. | Գտի'ր արմատները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Գտնել տրված բառերի արմատները, դրանք միացնել և ստանալ բառ` ըստ կաղապարի |
7. | Գտի'ր հոմանիշը կամ հականիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Գտնել տրված բառերի հոմանիշը կամ հականիշը: Որոշել գտած բառի գրության և արտասանության առանձնահատկությունը: |
8. | Ավելացրո'ւ բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 5Մ. | Տրված նախադասության մեջ տեղադրել համապատասխան բառը: |
9. | Գուշակի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7Մ. | Պետք է գուշակի կամ գտնի բառն ըստ հարցադրման կամ նկարագրության: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ Ջ-ճ-չ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:08:00 | հեշտ | 10Մ. | Ջ-ճ-չ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը. ձեռք բերած գիտելիքի և կիրառելու կարողության ամրապնդում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ Ջ-ճ-չ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:10:00 | միջին | 11Մ. | Ջ-ճ-չ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը. ձեռք բերած գիտելիքի և կիրառելու կարողության ամրապնդում: |
2. | Ստուգողական աշխատբք՝ Ջ-ճ-չ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:15:00 | միջին | 6Մ. | Ջ-ճ-չ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը. ձեռք բերած գիտելիքի և կիրառելու կարողության ստուգում: |