
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հայերենի երկհնչյունները | Տրվում է բացատրություն, թե ինչ է երկհնչյունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գտի՛ր բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված բառաշարքից կամ հատվածից ընտրել և դուրս գրել պահանջվող երկհնչյունը |
2. | Ավելացրո՛ւ յ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված բառերին ավելացնել յ կիսաձայն, ստանալ համապատասխան նշանակությամբ բառեր |
3. | Փոխարինի՛ր հոմանիշով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Հատվածում ընդգծված բառերը փոխարինել երկհնչյուն ունեցող հոմանիշներով |
4. | Գտի՛ր ավելորդը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված բառերի շարքում պիտի գտնի ավելորդ բառը. դա երկհնչյուն ունեցող մեկ բառ է |
5. | Ո՞ր շարքում կա | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Չորս շարքով բառեր են տրված, պիտի գտնի այն շարքը, որի բոլոր բառերում երկհնչյուններ կան |
6. | Ավելացրո՛ւ ածանց | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Տրված բառերի արմատներին ավելացնել երկհնչյուն ունեցող ածանցներ և ստանալ նոր բառեր |
7. | Ո՞ր երկհնչյունն է թաքնվել | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Տրված բառերը պիտի վերլուծի, առանձնացնի արմատները, տեսնի, թե որ երկհնչյունն է, որ բառի մեջ չի երևում |
8. | Գտի՛ր բառն ըստ բացատրության | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Նկարագրական բնույթի բացատրություն է տրվում, ապա ավելացվում կամ հանվում է յ կիսաձայնը և ստանում են դարձյալ նկարագրությամբ ներկայացվող բառը |
9. | Ի՞նչ կավելացնես | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ա և ո, նաև այլ ձայանվորներով վերջացող տրված բառերին պիտի ավելացնի վերջավորություններից, ածանցներից մեկնումեկը, որ ստանա բառ՝ ըստ հրահանգում նշվող երկհնչյունի առկայության |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ՝ «Հայերենի երկհնչյունները» | 00:07:00 | միջին | 12Մ. | Հայերենի երկհնչյունների շուրջ իմացածի ամրապնդում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «Հայերենի երկհնչյունները» | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Ինքնուրույն աշխատանք հայերենի երկհնչյունների շուրջ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Հայերենի երկհնչյունները» | 00:08:00 | միջին | 11Մ. | Հայերենի երկհնչյունների իմացություն և գիտելիքի կիրառում: |