Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Տողադարձ: Գաղտնավանկի ը | Նախնական ծանոթություն տողադարձի մասին՝ կախված բառերի վանկատման հետ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ճիշտ է տողադարձված | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն, թե ճի՞շտ է արդյոք տողադարձված բառը |
2. | Ո՞ր բառերը չեն տողադարձվում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողնեևը պետք է իմանան, որ միավանկ բառերը չեն տողադարձվում և նշեն միայն միավանկ բառերը |
3. | Նշի՛ր գաղտնավանկի ը ունեցող բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառաշարքը, որի բոլոր բառերն ունեն գաղտնավանկի ը |
4. | Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն դատողությունը, որը ճշմարիտ է: Առաջադրանքը նպաստում է տողադարձի, վանկատման մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
5. | Արտագրի՛ր ճիշտ տողադարձված բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է ընտրեն այն բառը, որը ճիշտ է տողադարձված և արտագրեն այն |
6. | Որ շարքում տողադարձի սխալ կա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բառաշարքերից մեկում տողադարձի սխալ կա: Սովորողները պետք է գտնեն այդ սխալը և նշեն տվյալ բառաշարքը |
7. | Անիի տարաները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կկրկնեն և կամրապնդեն վանկերի մասին ունեցած գիտելիքները |
8. | Արտագրի՛ր գաղտնավանկի ը ունեցող բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սովորողները պետք է տրված բառերից ընտրեն ու գրեն միայն այն բառը, որն ունի գաղտնավանկի ը |
9. | Տողադարձի՛ր երկու ձևով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է տրված բառը տողադարձեն երկու ձևով այնպես, որ մի դեպքում և-ը բաժանվի իր բաղադրիչներին՝ ե, վ, մի դեպքում՝ և-ը չբաժանվի իր բաղադրիչներին |
10. | Տողադարձի՛ր բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն գաղտնավանկի ը ունեցող բառը և տողադարձեն այն |
11. | Տողադարձի՛ր հնարավոր ձևերով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները պետք է տողադարձեն բառը՝ բոլոր հնարավոր ձևերով |
12. | Տողադարձի՛ր պատկերի անունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 1Մ. | Սովորողները նախ պետք է անվանեն առարկան, ապա այդ առարկայի անվանումը տողադարձեն |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Տողադարձ» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 13Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված են այն առաջադրանքները, որոնց միջոցով կրկնում են սովորողների՝ գիտելիքները գործնականում կիրառման կարողությունները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Տողադարձ» թեմայից | 00:50:00 | միջին | 23Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված են այն առաջադրանքները, որոնց միջոցով ամրապնդվում են սովորողների՝ գիտելիքները գործնականում կիրառման կարողությունները |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Տողադարձ» թեմայից | 01:00:00 | միջին | 17Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված են այն առաջադրանքները, որոնց միջոցով ստուգվում են սովորողների՝ գիտելիքները գործնականում կիրառման կարողությունները |