
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Պարզ, բարդ, ածանցավոր բառեր | Պարզ, բարդ և ածանցավոր բառերի ճանաչում և տարբերակում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ինչպիսի՞ բառ է | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս՝ սովորողները կկրկնեն պարզ, բարդ և ածանցավոր բառերի մասին ունեցած գիտելիքները |
2. | Ընտրի՛ր ճիշտ պատասխանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է որոշեն տրված բառն ածանցավո՞ր է, թե՞ բարդ, ապա նշեն ճիշտ պատասխանը |
3. | Նշի՛ր համապատասխան շարքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն պահանջվող շարքը, այսինքն՝ այն շարքը, որի բոլոր բառերը պարզ են, ածանցավոր կամ բարդ |
4. | Ճի՞շտ է, որ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է պարզ, բարդ և ածանցավոր բառերի մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը |
5. | Գտի՛ր «ավելորդը» | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները նախ պետք է որոշեն, թե ըստ կազմության ինչպիսի բառեր են տրված, ապա գտնեն «ավելորդը», այսինքն այն բառը, որն ըստ կազմության տարբերվում է մյուս բոլորից |
6. | Ո՞ր բառի դիմաց է սխալ գրված | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառը, որի դիմաց սխալ է գրված նրա տեսակը՝ ըստ կազմության |
7. | Ո՞ր բառաշարքում կտեղադրես | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Տրված են պարզ, բարդ, ածանցավոր բառերի բառաշարքեր: Սովորողները պետք է որոշեն, թե տրված բառը որ բառաշարքում պետք է տեղադրեն և նշեն այն |
8. | Քանի՞ բառ կա | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Սովորողները հաշվում են պահանջվող բառերի քանակը և նշում համապատասխան թիվը |
9. | Ինչո՞վ են նման | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն դատողությունը, որը ճշմարիտ է |
10. | Ո՞ր միտքն է ճիշտ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է ըստ կազմության բառերի տեսակների մասին սովորողների ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
11. | Կազմի՛ր ածանցավոր բառ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված են պարզ բառ և ածանցներ: Սովորողները, ընտրելով համապատասխան ածանցը, պետք է պարզ բառը դարձնեն ածանցավոր բառ |
12. | Արտագրի՛ր համապատասխան բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Տրված են երեք բառ, սովորողները պետք է ընտրեն այդ բառերից պահանջվող բառը և արտագրեն այն |
13. | Դո՛ւրս գրիր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է դուրս գրեն այն առարկա ցույց տվող բառը, որը կազմությամբ պարզ է, բարդ կամ ածանցավոր |
14. | Քանի՞ բառ կա | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները տեքստում հաշվում են պահանջվող բառերի քանակը և նշում դրան համապատասխան թվանշանը |
15. | Լուսինն ու աստղերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները տրված բաղադրիչներով պետք է կազմեն բառեր և դրանք գրեն համապատասխան վանդակներում |
16. | Լրացրո՛ւ աղյուսակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները պետք է որոշեն, թե ըստ կազմության ինչպիսի բառեր են տրված և արտագրեն աղյուսակի համապատասխան սյունակներում |
17. | Ո՞ր բառը պետք է «անցնի» սահմանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է ընտրեն պահանջվող բառը և գրեն այն |
18. | Գրի՛ր առանձին վանդակներում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ պարզ և ածանցավոր բառերի մասին ունեցած գիտելիքների կիրառման կարողությունների զարգացմանը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Պարզ, բարդ և ածանցավոր բառեր» թեմայից | 00:16:00 | միջին | 28Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ պարզ, բարդ և ածանցավոր բառերի մասին ունեցած գիտելիքների կրկնությանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Պարզ, բարդ և ածանցավոր բառեր» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 21Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ պարզ, բարդ և ածանցավոր բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Պարզ, բարդ, ածանցավոր բառեր» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 28Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ պարզ, բարդ և ածանցավոր բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |