Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բարդ բառեր | Բարդ բառերի ճանաչում, բաղադրիչների բաժանում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նշի՛ր համապատասխան պատկերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Տրված են պատկերներ, որոնցից միայն մեկի անվանումն է կազմությամբ բարդ: Սովորողները պետք է նշեն միայն այդ պատկերը |
2. | Ո՞ր բառը պետք է տեղադրել | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները բառերի սկզբում կամ վերջում պետք է մտովի տեղադրեն այնպիսի բառ, որ մյուս երկու պարզ բառերի հետ միասին ստացվեն բարդ բառեր |
3. | Ո՞ր արմատներն են միավորվել | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բարդ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների խորացմանը |
4. | Ստացի՛ր բարդ բառ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Միավորելով տրված արմատները՝ սովորողները պետք է ստանան համապատասխան բարդ բառը և գրեն |
5. | Կազմի՛ր բարդ բառ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները նախ պետք է անվանեն առարկաները, ապա այդ առարկաների անուններով կազմեն բարդ բառ |
6. | Գրի՛ր մեկ բարդ բառով | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է տրված արտահայտությունը գրեն մեկ բարդ բառով |
7. | Գրի՛ր համապատասխան սյունակներում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է բարդ բառը բաժանեն բաղադրիչների և գրեն համապատասխան սյունակներում |
8. | Միավորի՛ր արմատները | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ բարդ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների խորացմանը |
9. | Ստացի՛ր բարդ բառ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է որոշեն, թե տրված բառերից ո՞ր երկուսը միավորելով կարող են ստանալ բարդ բառ: Միավորեն և գրեն ստացած բառը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բարդ բառեր» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ բարդ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների կրկնությանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բարդ բառեր» թեմայից | 00:12:00 | միջին | 21Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ բարդ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բարդ բառեր» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 23Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ բարդ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |