Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Առած-ասացվածք: Հանելուկ | Սովորողները կճանաչեն առած-ասացվածքները, հանելուկը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ամբողջացրո՛ւ ասացվածքը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Տրված է ասացվածքի սկիզբը, սովորողները տրված տարբերակներից պետք է ընտրեն ասացվածքի վերջը |
2. | Որ ասացվածքն է ճիշտ գրված | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է տրված ասացվածքներից ընտրեն այն ասացվածքը, որը ճիշտ է գրված |
3. | Ամբողջացրո՛ւ ասացվածքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորղները պետք է մտովի ասացվածքի մեջ տեղադրեն համապատասխան բառը և ամբողջացնեն ասացվածքը: Ապա անհաժեշտ է նշել այդ բառը |
4. | Նշի՛ր համապատասխան թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Սովորողները նախ պետք է լուծեն հանելուկները, ապա գտնելով պահանջվող հանելուկը՝ նշեն դրան համապատասխան թիվը |
5. | Գրի՛ր բաց թողած բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սովորողներին քաջ ծանոթ ասացվածքներում բաց է թողած մեկ բառ: Սովորողները պետք է գրեն այդ բաց թողած բառը |
6. | Պատասխանը՝ նկարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Սովորողները կգուշակեն հաելուկի պատասխանը՝ օգտվելով նկարներից |
7. | Վերականգնի՛ր առածը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները վերադասավորելով բառերը՝ վերականգնում են «քանդված» առած-ասացվածքը |
8. | Գրի՛ր ասացվածքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ասացվածքները գրված է միջբառային սխալ տարածքներով: Սովորողները պետք է ճանաչեն ասացվածքը և գրեն ճիշտը |
9. | Գտի՛ր պատասխանը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները երկու հանելուկների բովանդակությունները վերլուծելով՝ կգտնեն միակ պատասխանը և կգրեն |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ժողովրդական բանահյուսության նմուշներ» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 18Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ բանահյուսության նմուշների մասին ունեցած գիտելիքների կրկնությանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ժողովրդական բանահյուսության նմուշներ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 20Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ ժողովրդական բանահյուսության նմուշների մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ժողովրդական բանահյուսության նմուշներ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 20Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ ժողովրդական բանահյուսության նմուշների մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |