
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հականիշ բառեր | Հականիշ բառերի ճանաչում և տարբերակում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ճի՞շտ է արդյոք... | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը կատարելով՝ սովորողները կզարգացնեն հականիշների մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները |
2. | Ո՞ր բառը տրված բառի հականիշը չէ | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Տրված են երեք բառ, որոնցից երկուսը տրված բառի հականիշներն են, մեկը՝ ոչ: Սովորողները գտնում են, թե որ բառը հականիշը չէ և նշում |
3. | Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն և նշեն տրված բառի հականիշը |
4. | Նշի՛ր հականիշները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է նշեն տրված բառի հականիշները |
5. | Գտի՛ր «ավելորդ» բառազույգը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կատարելով առաջադրանքները՝ սովորողները կամրապնդեն հականիշների մասին ունեցած գիտելիքները |
6. | Գտի՛ր հականիշը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Սովորողները բառաշարքից պետք է ընտրեն տրված բառի հականիշը և արտագրեն այն |
7. | Գտի՛ր հականիշը կամ հոմանիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աղյուսակում հորիզոնական և ուղղահայաց ձևով կարելի է կարդալ տարբեր բառեր: Սովորողները պետք է գտնեն տրված բառի հոմանիշը կամ հականիշը և արտագրեն այն |
8. | Գտի՛ր հականիշը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է աջ բառասյունակից ընտրեն ձախ բառասյունակի որևէ բառի հականիշը, ապա գրեն այդ բառերը |
9. | Գրի՛ր հականիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ հականիշ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Հականիշ բառեր» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ հականիշ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների կրկնությանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Հականիշ բառեր» թեմայից | 00:18:00 | բարդ | 19Մ. | Տնային աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ հականիշ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Հականիշ բառեր» թեմայից | 00:20:00 | բարդ | 25Մ. | Ստուգողական աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ հականիշ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |