Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հոմանիշ բառեր | Հոմանիշ բառերի ճանաչում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նշի՛ր հոմանիշները | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն տրված բառի հոմանիշները |
2. | Գտի՛ր «ավելորդ» բառազույգը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կատարելով առաջադրանքները՝ սովորողները կամրապնդեն հոմանիշների մասին ունեցած գիտելիքները |
3. | Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն և նշեն տրված բառի հոմանիշը |
4. | Որ շարքի բոլոր բառերն են հոմանիշներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառաշարքը, որի բոլոր բառերն իրար հոմանիշներ են |
5. | Ո՞ր բառը մյուս բառերի հոմանիշը չէ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված է չորս բառ, որոնցից երեքը հոմանիշներ են, մեկը՝ ոչ: Սովորողները գտնում են, թե որ բառը մյուսների հոմանիշը չէ և նշում |
6. | Որ շարքում կտեղադրես | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառաշարքը, որի բառերը տրված բառի հոմանիշներն են |
7. | Քանի՞ բառ կա | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն տրված բառի հոմանիշները, հաշվեն դրանք, ապա նշեն քանակին համապատասխան թիվը |
8. | Գտի՛ր հոմանիշը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է աջ բառասյունակից ընտրեն ձախ բառասյունակի որևէ բառի հոմանիշը, ապա գրեն այդ բառերը |
9. | Նշի՛ր համապատասխան փուչիկները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ հոմանիշ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Հոմանիշ բառեր» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ հոմանիշ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների կրկնությանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Հոմանիշ բառեր» թեմայից | 00:15:00 | բարդ | 18Մ. | Տնային աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ հոմանիշ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Հոմանիշ բառեր» թեմայից | 00:20:00 | բարդ | 23Մ. | Ստուգողական աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ հոմանիշ բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |