Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Այբուբեն: Տառանուններ | Այբուբենի և տառանունների ճանաչում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ո՞րը տառանուն չէ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը ճանաչողական բնույթի է: Սովորողները պետք է կարողանան տարբերակել տառանունները |
2. | Գտի՛ր հաջորդը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքի միջոցով սովորողները կրկնում են տառանունների մասին ունեցած գիտելիքները |
3. | Ո՞ր բառն է | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տառանունները համապատասխանեցնելով տառերին՝ սովորողները պետք է գտնեն այն բառը, որը «գաղտնագրված» է |
4. | Գտի՛ր տառանունների խումբը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը կատարելով՝ սովորողները պետք է կարողանան ճիշտ համադրել տառանունները` համապատասխան տառերին |
5. | Գտի՛ր տառանունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է կարողանան բառի մեջ «տեսնել» տառանունը և նշել այդ տառանունը կրող տառը |
6. | Ավելացրո՛ւ տառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է ստանան բառ`գտնելով տառանունը կրող տառը և տեղադրելով բառի սկզբում կամ վերջում |
7. | Գտի՛ր «թաքնված» կենդանուն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է տառանունների մասին ունեցած գիտելիքների կիրառմանը |
8. | Գտի՛ր պատասխանը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Սովորողները նախ պետք է կռահեն հանելուկի պատասխանը, ապա գտնեն համապատասխան տառանունների խումբը և նշեն |
9. | Հանի՛ր տառանունները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կատարելով առաջադրանքը՝ սովորողները կկարողանան զարգացնել տառանունների մասին ունեցած իրենց գիտելիքները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Այբուբեն: Տառանուններ» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 8Մ. | Սովորողները կկրկնեն և կամրապնդեն այբուբենի, տառանունների մասին ունեցած գիտելիքները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Այբուբեն: Տառանուններ» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 27Մ. | Տնային աշխատանքն ընդգրկում է առաջադրանքներ, որոնք նպաստում են թեմայի արդյունավետ յուրացմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Այբուբեն: Տառանուններ» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 20Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված են այն առաջադրանքները, որոնց միջոցով ստուգվում են սովորողների՝ գիտելիքները գործնականում կիրառման կարողությունները |