Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մեծատառի գործածությունը | Մեծատառի գործածության դեպքերի իմացությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ճի՞շտ է, որ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է նշեն, թե տրված դատողությունը ճի՞շտ է, թե՞ ոչ, այսինքն՝ տրված բառերը մեծատառո՞վ են գրվում, թե՞ փոքրատառով |
2. | Որ բառն է գրվում մեծատառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառը, որը կամ անձնանուն է, կամ տեղանուն և գրվում է մեծատառով |
3. | Նշի՛ր համապատասխան բառաշարքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառաշարքը, որի բոլոր բառերը կա՛մ գրվում են մեծատառով, կա՛մ՝ փոքրատառով |
4. | Ո՞ր բառի դիմաց է սխալ գրված | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն, թե որ բառի դիմաց է սխալ գրված գրության ձևը և նշեն այն |
5. | Գտի՛ր և՛ մեծատառով, և՛ փոքրատառով գրվող անունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները բառաշարքից պետք է ընտրեն և նշեն այն բառերը, որոնք կարող են գրվել և՛ մեծատառով, և՛ փոքրատառով |
6. | Ո՞ր շարքում կտեղադրես | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է որոշեն, թե տրված բառը ինչպիսի բառ է և նշեն համապատասխան բառաշարքը |
7. | Քանի՞ բառ կա | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սովորողները պետք է հաշվեն, թե քանի փոքրատառով և մեծատառով գրվող բառ կա տրված բառաշարքում, ապա նշեն դրանց քանակին համապատասխան թիվը |
8. | Գտի՛ր համապատասխան բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված է բառաշարք: Սովորողները պետք է ընտրեն այն բառը, որը կարող է գրվել և՛ մեծատառով, և՛ փոքրատառով: Այնուհետև պետք է արտագրեն այդ բառը |
9. | Գրի՛ր համապատասխան վանդակներում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն, թե տրված բառերը մեծատառո՞վ են գրվում, թե՞ փոքրատառով: Ապա դրանք պետք է գրեն համապատասխան վանդակներում |
10. | Որո՞նք են պահանջվող բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Սովորողնեը նախ պետք է գտնեն պահանջվող բառեը (մեծատառով կամ փոքրատառով գրվող բառերը), ապա, ինչ հերթականությամբ գրված է բառաշարքում, այդ հերթականությամբ արտագրեն |
11. | Ուղղի՛ր Անիի սխալները | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել այն բառերը, որոնք Անին սխալմամբ գրել է փոքրատառով: Ապա դուրս գրել այդ բառերը՝ գրելով մեծատառ: Պետք է արտագրել այն հերթականությամբ, ինչ հերթականությամբ գրված է նախադասության մեջ և բառերն իրարից անջատել ստորակետով և բացատով |
12. | Գրի՛ր մեծատառով գրվող բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Նախադասության մեջ կան բառեր, որոնք կարող են գրվել և՛ մեծատառով, և՛ փոքրատառով: Սովորողները պետք է գտնեն այն բառը, որը տվյալ դեպքում պետք է գրել մեծատառով |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Մեծատառի և փոքրատառի գործածությունը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ մեծատառի և փոքրատառի գործածության մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Մեծատառի և փոքրատառի գործածությունը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 21Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ մեծատառի և փոքրատառի գործածության մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Մեծատառի և փոքրատառի գործածությունը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 27Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ մեծատառի և փոքրատառի մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |