Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Առարկա, գործողություն, հատկանիշ Ծանոթություն բառերի թեմատիկ-իմաստային խմբերին: Ծանոթություն առարկա, գործողություն, հատկանիշ ցույց տվող բառերին և դրանց տրվող հարցերին

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ի՞նչ բառեր են գրված 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կատարելով առաջադրանքը՝ սովորողները կկրկնեն առարկա, գործողություն, հատկանիշ ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքները
2. Նշի՛ր պահանջվող բառը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները կզարգացնեն բառերն՝ ըստ իմաստների տարբերակման կարողությունները: Նրանք պետք է նշեն այն բառը, որն ըստ իմաստի նման չէ մյուս բառերին
3. Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները տրված երկու դատողություններից պետք է ընտրեն ճշմարիտը և նշեն
4. Նշի՛ր համապատասխան արտահայտությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները պետք է նշեն այն արտահայտությունը, որը համապատասխանում է տրված գործողություն ցույց տվող բառի իմաստին
5. Նշի՛ր համապատասխան բառաշարքը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները պետք է նշեն այն բառաշարքը, որի բոլոր բառերը կա՛մ առարկա են, կա՛մ հատկանիշ, կամ էլ՝ գործողություն
6. Որ բառի դիմաց է սխալ գրված 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ առարկա, գործողություն, հատկանիշ ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքները զարգացնելու կարողությունները
7. Ճի՞շտ է գրել Մարին 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է, որ սովորողները կրկնեն և ամրապնդեն առարկա, գործողություն ցույց տվող բառերի մասին գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների ամրապնդմանը
8. Ո՞ր շարքում պետք է տեղադրել 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Սովորողները պետք է որոշեն, թե ըստ իմաստի ինչպիսի բառ է տրված բառը, ապա նշեն այն բառաշարքը, որի բոլոր բառերը նույն իմաստն ունեն
9. Արտագրի՛ր բառը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Սովորողները պետք է բառաշարքից ընտրեն պահանջվող բառը և արտագրեն այն
10. Ո՞ր միտքն է ճիշտ 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Սովորողները պետք է ճիշտ դատողության դիմաց գրեն 1, իսկ ոչ ճշմարիտ դատողության դիմաց՝ 0
11. Ստացի՛ր հատկանիշ ցույց տվող բառ 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Սովորողները պետք է ընտրեն այն գործողություն ցույց տվող բառը, որի վերջում ավելացնելով ի տառը՝ կարելի է ստանալ հատկանիշ ցույց տվող բառ
12. Ո՞ր բառը պետք է տեղադրել 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Սովորողները պետք է տարբերակեն առարկա, գործողություն, հատկանիշ ցույց տվող բառերը և որոշեն դրանցից յուրաքանչյուրին տրվող հարցը
13. Քանի՞ բառ կա 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Սովորողները պետք է հաշվեն առարկա, գործողություն կամ հատկանիշ ցույց տվող բառերը և նշեն դրանց քանակին համապատասխան թվանշանը
14. Գրի՛ր մեկ բառով 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Սովորողները պետք է տրված արտահայտությունը գրեն գործողություն ցույց տվող մեկ բառով
15. Ավելացրո՛ւ սկզբում կամ վերջում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Տրված տառերից պետք է ընտրել այն տառը, որն ավելացնելով տվյալ առարկա ցույց տվող բառի սկզբում կամ վերջում՝ կստացվի հատկանիշ ցույց տվող բառ
16. Գրի՛ր համապատասխան վանդակներում 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Սովորողները պետք է առարկա, գործողություն, հատկանիշ ցույց տվող բառերը տեղադրեն համապատասխան վանդակներում
17. Գրի՛ր համապատասխան հարցը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Սովորողները պետք է գրեն առարկա կամ գործողություն ցույց տվող բառերին տրվող համապատասխան հարցը
18. Նախադասությունից դո՛ւրս գրիր 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Սովորողները պետք է նախադասությունից դուրս գրեն առարկա, գործողություն կամ հատկանիշ ցույց տվող բառը
19. Լրացո՛ւ աղյուսակը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Սովորողները, կատարելով առաջադրանքը, կամրապնդեն առարկա, գործողություն, հատկանիշ ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքները
20. Նշի՛ր քանակը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Սովորողները պետք է հաշվեն, թե տրված տեքստում քանի առարկա, գործողություն կամ հատկանիշ ցույց տվող բառեր կան և նշեն դրանց քանակին համապատասխան թվանշանը
21. Դարձրո՛ւ գործողություն ցույց տվող բառեր 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը կատարելով՝ սովորողները կամրապնդեն հատկանիշ և գործողություն ցույց տվող բառերի մասին իրենց ունեցած գիտելիքները

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք «Առարկա, գործողություն, հատկանիշ» թեմայից 00:20:00 միջին 34Մ. Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ առարկա, գործողություն և հատկանիշ ցույց տվող բառերի վերաբերյալ ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք «Առարկա, գործողություն, հատկանիշ» թեմայից 00:30:00 միջին 42Մ. Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ առարկա, գործողություն և հատկանիշ ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը
2. Ստուգողական աշխատանք «Առարկա, գործողություն, հատկանիշ» թեմայից 00:30:00 միջին 43Մ. Աշխատանքի միջոցով ստուգվում են սովորողների՝ առարկա, գործողություն, հատկանիշ ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները