Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Անձ և իր ցույց տվող բառեր | Անձ և իր ցույց տվող բառերի, դրանց տրվող հարցերի իմացություն |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նշի՛ր համապատասխան բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է նշեն անձ կամ իր ցույց տվող բառը |
2. | Ո՞ր հարցին է պատասխանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ անձ և իր ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքների գործնականում կիրառման կարողությունների զարգացմանը |
3. | Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է ընտրեն և նշեն, թե տրված բառը անձ ցույց տվող բա՞ռ է, թե՞ իր |
4. | Նշի՛ր համապատասխան բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է ընտրեն այն բառերը, որոնք պատասխանում են տրված հարցին |
5. | Ո՞ր բառի կողքին է սխալ գրված | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ անձ և իր ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
6. | Ո՞ր շարքում կտեղադրես | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է որոշեն, թե տրված բառը անձ է ցույց տալի՞ս, թե՞ իր: Ապա նրանք պետք է նշեն համապատասխան բառաշարքը |
7. | Քանի՞ բառ կա | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է հաշվեն, թե քանի անձ կամ իր ցույց տվող բառ կա և գրեն քանակին համապատասխան թիվը |
8. | Ի՞նչ է պատկերված | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է նախ որոշեն, թե ինչ է պատկերված նկարում, ապա որոշեն թե տվյալ պատկերի անվանումն անձ է ցույց տալիս, թե՞ իր: Այնուհետև նշեն այն հարցը, որին պատասխանում է այդ բառը |
9. | Արտագրի՛ր պահանջվող բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սովորողները նախադասությունից պետք է դուրս գրեն անձ կամ իր ցույց տվող բառը |
10. | Ցո՛ւյց տուր անձ ցույց տվող բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները երեք բառից պետք է ընտրեն այն բառը, որն առնչվում է տրված բառի հետ և անձ ցույց տվող բառ է |
11. | Տեղադրի՛ր վանդակներում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները տրված անձ և իր ցույց տվող բառերը պետք է տեղադրեն համապատասխան վանդակներում |
12. | Ո՞ր բառն է պատասխանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Տրված են չորս բառ և հարց: Սովորողները պետք է որոշեն, թե անձ կամ իր ցույց տվող ո՞ր բառն է պատասխանում այդ հարցին: Այնուհետև պետք է հարցի կողքին գրեն համապատասխան բառը |
13. | Գրի՛ր միայն իր ցույց տվող բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է տրված բառաշարքից ընտրեն և արտագրեն միայն իր ցույց տվող բառը |
14. | Ո՞ր հարցին է համապատասխանում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ անձ և իր ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը |
15. | Քանի՞ բառ կա տեքստում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է տեքստում գտնեն անձ կամ իր ցույց տվող բառերը և նշեն այդ բառերին համապատասխան քանակը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Անձ և իր ցույց տվող բառեր» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 28Մ. | Վարժանքում ընդգրկված առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ անձ և իր ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Անձ և իր ցույց տվող բառեր» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 23Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ անձ և իր ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքների կրկնությանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Անձ և իր ցույց տվող բառեր» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ անձ և իր ցույց տվող բառերի մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |